שידור חי

מתנגן עכשיו

Title

Artist

Background

הראפר החרדי בסינגל-קליפ חדש: ככה אני חי

נכתב על ידי ב- 07/11/2017

הראפר החרדי בסינגל-קליפ חדש: ככה אני חי 1

שלמה רג'ה, ראפר ומפיק מוזיקאלי חרדי מאשדוד, משחרר סינגל-קליפ חדש עם האמן שגיב 'ליברה' פרש. הסינגל הנוכחי העונה לשם 'ככה אני חי' הוא שיר היפ-הופ מיוחד ומגוון מכל הבחינות, אם מבחינת הקצב עד למילים והלחן שנעשה על הצד הטוב ביותר. האזנה נעימה.

תגיות מוזכרות

דעות הגולשים
  1. הבדחנים   ב-   07/11/2017 שעה 12:04

    נחמד . הראפר לא מספיק מוכשר אני גם יכול לומר מילים בכזה קצב כל הקטע בראפ זה להנחית מילים שעד שהשומעים קולטים מה אמרת אתה כבר בשורה הבאה
    הבנתם ? יופי

  2. הודידי   ב-   09/11/2017 שעה 7:56

    מה יש לכם????. תרגעו הוא מושללללללללםםםםםםם!!!!!!
    מה נעש אתם אנטי ואתם דוסים

  3. מישהי   ב-   09/11/2017 שעה 15:30

    הודיה רואים שאת לא מבינה כלום
    את יודעת מזה דוסים אז לעדכן זה דתי כל מי ששולח פה תגובות הוא דתי ומי שלא אולי כמוך
    נאלץ לצאת מפה כי זה אך ורק לחרדים או לפחות לדתיים

  4. שיר   ב-   09/11/2017 שעה 16:32

    הודיה את עם פיצול אישיות בחלק תגובות את נשמעת דוסית ובחלק את נגד?? אבל בלי קשר הוא אלוף מה יש לכם

  5. הודיה*   ב-   10/11/2017 שעה 10:36

    היי אפשרי לקרוא לה הודידי ולא הודיה כי זה השם שלי ואז אני חושבת שהתגובה מופנת אלי..סבבוש?

  6. אדיר   ב-   13/11/2017 שעה 0:01

    בורא נפשות רבות וחסרונם על כל מה שבראת להחיות בהם ברוך אתה אלוקינו מלך העולם בורא נפש כל חי ברוך חי העולמים

  7. מושיקו סבביקו   ב-   13/11/2017 שעה 13:22

    בית א:
    אף פעם לא נמאס כי תמיד יש לי עוד
    הלילה רק התחיל אז מה איכפת לי לנסות
    בין כל ההריסות בניתי לי מקלט קברתי ת'דמעות
    כי החיים הם מתנה אז מקבל באהבה
    טורק ת'דלת לשנאה
    אין מקום לכל דבר שיסתיר לי את האור
    רוצה להבין להתרחק מהשטח האפור
    חיפשתי מצאתי שיניתי ת'פאזה
    מזמן כבר החלטתי מספיק עם הבאסה
    וזה יהיה יותר טוב, הלוואי,
    זה הדיבור וככה אני חי
    פזמון:
    ככה אני חי מי יגיד לי לא
    חלומות גדולים מגירות קטנות
    מרדף של החיים כסף וכבוד
    אף פעם לא נמאס לי כי תמיד יש עוד
    בית ב:
    ותמיד יש לי עוד, בין כל הרחובות
    אני מוצא פינה לכל האהבות
    הלב שלי בוער
    ולא צריך ת'מוזה כל הלילה אני ער
    רק תגביר לי את הווליום כי אני לא רוצה לשמוע
    את כל אלה שלא האמינו, אין לו מה למכור אהה.
    על גבול המציאות
    בין שגעונות לדמיונות מצאתי את ת'חירות
    ואולי הם יגידו שאיבדתי את זה אבל לי לא איכפת
    ים של רעב
    אז עולה עוד שלב
    מהשח אל המט.

  8. גל.י.   ב-   13/11/2017 שעה 20:58

    שיר מושלללללללללם אין דברים כאלה איך אני יכולה להוריד אותו???

  9. ~נֶחָמִי~   ב-   13/11/2017 שעה 23:33

    שיר וקליפ מסכנים במלוא מובן המילה.
    איפה אלוקים? אה?
    די לשטויות הוא לא חרדי נו באמת בואו תוציאו שירים משלנו למה ללכת לשם?
    אתם באמת חושבים שזו מוזיקה? זה פשוט לא מוזיקה וגם אם זה "יפה" בננו איזה אחד שמקריא מילים מהדף, אין צלילים משעמם כמו הלילה, בחיית?!

  10. מושיקו סבביקו   ב-   14/11/2017 שעה 0:28

    טוב! ~נֶחָמִי~ פתחת פה חזית!!!
    אז ככה:
    א. כל מילה שלו נכונה זה פשוט מסר מסוים שהוא רוצה להעביר או שהוא כותב על הרגשות שלו.
    ב. זה סגנון שאנשים מאוד אוהבים ומתחברים אליו כי הסגנון של הראפ הזה בלי כל כך מנגינה זה מרגיש כאילו הוא מדבר אליך ואז ככה אתה מתחבר לשיר ולטקסט.

  11. מושיקו סבביקו   ב-   14/11/2017 שעה 0:30

    ~נֶחָמִי~ תוספת ל (31):
    ג: שימי לב שרק בשירים כאלה יש שילוב מגניב של חרוזים כל חצאי משפט ולפעמים גם כל שתי מילים ורבעי משפטים וזה כיף לי לשמע את זה

  12. ~נֶחָמִי~   ב-   14/11/2017 שעה 21:25

    טוב הויכוח הזה בלי להתגאות לא לרמה שלי, בשיא הרצינות, אני לא בגיל הטיפש עשרה, עברתי את זה.
    מצאתי את הדרך הנכונה את דרך המלך. טוב לי.
    בשבילי זה אפילו לא ויכוח, כי זה ברור לי שה"שיר" הזה רק מרחיק אותי מהאמת ומהקב"ה.

  13. ~נֶחָמִי~   ב-   14/11/2017 שעה 21:27

    ושלא תחשוב שאני איזה דוסית שכותבת את זה, אני יודעת מה זה……………
    בקיצור, אני כותבת את זה כתור אחת שעושה או יותר נכון משתדלת לעשות את רצון ה'.
    איך אפשר להיות קרובים לקב"ה ולשמוע את כל ה… הזה.

  14. שיר   ב-   14/11/2017 שעה 22:12

    נחמי עדין לא הבנתי את התגובות השליליות של השיר אם לא רוצים לשמוע שירים לא בדיוק חרדים למהדרין אז שלא יכנסו לזמרים שיודעים מראש שהם לא ,מה הקטע לשמוע מידיעה שתודעי שזה לא חרדי אבל את כן שומעת מי שלא רוצה שלא תקשיב ולא תכתוב אחר כך תגובות צדיקות

  15. מושיקו סבביקו   ב-   15/11/2017 שעה 0:34

    ל ~נֶחָמִי~
    לא כל השירים אמורים לתת לך איזה הארה מסוימת שאחריה את תרגישי באורות אין מה לעשות, לא כל השירים היום הם שירי דבקות והתעוררות, מה שכן, יש היום זמרים שהתוכן שלהם הוא באמת טוב עזבי רגע את המקצב והשיר או הראפ, כל זמר והדרך שלו לבטא את עצמו, אבל יש זמרים שמוציאים טקסטים איכותיים שאמורים להעביר לך איזה מסר מסוים, את לא חייבת להרגיש את זה ולקבל את זה אבל יש אנשים שמאוד מתחברים לזה, וכן יהיה לך קשה להבין את זה אבל זה מה שמחזיק אותם והם מקבלים מהסגנון הזה המון, נכון אמרתי כבר שלא בכל השירים המילים מדברות על התקרבות לה' ועל הקדושה אבל יש מסר מסוים שאנשים כן קולטים אותו, וקל להם יותר להתחבר לזה, ולקבל מזה מאשר הסגנונות שאת חושבת שהם כן מקרבים וכו', ולגבי עבודת ה', כל אחד יעשה את זה בדרך שלו אנשים מקבלים מסרים מהשירים ומתקדמים בחיים, קשה לך להבין את זה אבל מה לעשות לא כולם מרגישים (כמוך אני מאמין) כל הזמן קדושה ומחוברים לה' וכל המחשבה שלהם זה רצון ה' נכון כולנו יהודים אבל יש אנשים שצריך לדבר אליהם אחרת.
    נ.ב. סליחה שהפלתי עליך כזאת מגילה, (מסתבר שאמרתי את אותו דבר כמה פעמים רק בצורה שונה וזה הצטרף למשו אחד ארוך. חח..חח..חחח).
    אשרייך!!! שתזכי לעשות את רצון ה' ולהרגיש קרובה אליו!

  16. מושיקו סבביקו   ב-   15/11/2017 שעה 0:43

    ל ~נֶחָמִי~
    (בטח את אומרת לעצמך כזה: מה עכשיו הוא רוצה?!?! חאלס! הבנתי יאללה שחרר חח.חח)
    יש זמר שקוראים לו "אוהד משיח" והסגנון שלו הוא ראפ אבל בצורה קצת יותר חזקה מזה, אם תנסי לשמוע את הדיסק שלו, ותראי מה זה תוכן יהודי שמשולב בראפ, לדיסק שלו קוראים "כח הבחירה" יש שם שיר יפה "נודה לך" ועוד כמה. ממליץ לך.

  17. מני   ב-   15/11/2017 שעה 11:15

    מושיקו אתה בעצם משקף את המציאות הכואבת.
    אבל לא כל מה שקורה במציאות, זה אומר שכך צריך להיות.

  18. מני   ב-   15/11/2017 שעה 11:20

    רבי נחמן מברסלב כתב שעולם הנגינה זה עולם של רגשות.
    כשמישהו מלחין שיר הוא בעצם מלביש את הרגשות שלו ואת מה שעובר עליו – בניגון.
    ושאני שר ניגון אני בעצם 'מתחבר' לרגשות המלחין….
    ולכן, הוא מסביר, אסור לשמוע שיר מזמר שאינו כשר – כ בעצם אתה מתחבר אל הזמר בעצמו ואל כל הלכלוך שאתו….

  19. מני   ב-   15/11/2017 שעה 11:22

    אגב, הוא כותב גם הפוך, שאותו דבר כשאתה שר שיר של יהודי שמחובר לקב"ה, אתה מתחבר אל הקב"ה!! ואתה מתחבר אל ההשגות והמעלות בקדושה שיש לאותו מלחין….
    פלאי פלאים!!!

  20. מני   ב-   15/11/2017 שעה 11:23

    מושיקו, עכשיו תבין, כשאנחנו שרים שיר, לדוגמא, של הבעל התניא, אנחנו מרגישים התעלות מיוחדת וקדושה לא מוסברת.
    זה בעצם כי אתה מתחבר לעולם הרגשות והקדושה של הבעל התניא בכבודו ובעצמו…

  21. מני   ב-   15/11/2017 שעה 11:25

    סליחה סליחה סליחה — שלא יהיה כאן בלגן – לא דווקא ה'בעל התניא' אלא כל צדיק או אדמו"ר או רב או ת"ח או יהודי כשר או יהודי קשור לה'
    …….

  22. מני   ב-   15/11/2017 שעה 11:27

    או כל שיר שמולחן מלב רותח כואב ונשבר של יהודי, או לחילופין מלב שמח ועליז של יהודי שהומה הודיה לה'

  23. מושיקו סבביקו   ב-   15/11/2017 שעה 12:03

    אבל במציאות הכואבת שלנו לא כולם כאלה ויש אנשים שצריך לדבר אליהם אחרת!!!

  24. מני   ב-   15/11/2017 שעה 12:34

    כאמור, מושיקו, אני מסכים איתך.
    אבל בא לא נתן למציאות הכואבת לסמא לנו את העיניים ולומר 'הנה המציאות, ככה זה, זה המצב היום, ככה צריך להיות, צריך לדבר אחרת וכו' וכו"
    בא נדע מה האמת, ואולי אולי – גם נתפלל שהיא תצא לאור….

  25. מושיקו סבביקו   ב-   15/11/2017 שעה 17:59

    ואני אומר גם שיש אנשים שככה הם מדברים! והם לא יודעים לדבר אחרת, אני יתן לך דוגמא מאוד קיצונית זמר שרוצה לבטא את עצמו מה הוא יעשה!?! ניקח למשל את אותו ראפר ונגיד לו: שמע אתה לא יודע לשיר שירי דבקות וקירבה לה' כמו בן דוד, פריד, שוואקי וכו' אז אל תשיר!! זה לא עובד ככה. כל אחד והדרך שלו להתבטא ולהביא את הרגשות שלו דרך מילים ובקצב שלו. ולך תדע אם זה פועל על אנשים או לא. כל אחד מתחבר לסגנון שלו, אני מסכים איתך שבעניים שלנו יותר נורמאלי לשיר קרליבך וכו' ולהקרב ולהתקדש, אבל כמו שפרצופיהם שונים כך דיעותיהם שונות, או: על טעם וריח אין להתווכח. אפשר גם להעביר מסרים אחרים דרך השירים לא רק לשמוע אני רוצה את בורא עולם רוצה להתקרב או קדושה וכו', כגון השיר הזה שמה שאני הבנתי ממנו זה אל תוותר על החלום שלך תמשיך לנסות ואל תתיחס למי שלא מאמין בך! אני חושב שזה אחלה מסר שמספיק שבן אדם אחד ישמע את זה וזה יזיז לו משו והשיר הזה יוגדר כהצלחה!

  26. הודידי   ב-   16/11/2017 שעה 7:56

    מושלם אין עליו יאלה שיתפתח אלאה אני רואה שפה שונאים אותו המשוגעי..

  27. הודידי   ב-   16/11/2017 שעה 13:11

    אם אני הורדתי תשיר לטאבלט שלי ואני כל יום שומעת אותו בנסיעה מפ"ת לב"ב אזזזזזזזזזזזז הוא שבר שיאאא!!!

  28. מושיקו סבביקו   ב-   16/11/2017 שעה 14:16

    למרות כל המגילות שרשמתי כאן אני מאוד אוהב את השיר הזה באמת שיר פצצצצצצצצהה!!!!!!!1

  29. ~נֶחָמִי~   ב-   16/11/2017 שעה 19:05

    מושיקו, רציתי לאמר לך שאין לי שום בעיה עם הקצב, זה לא קשור בכלל.
    הרעיון של המילים והמוזיקה ביננו, תהיה רציני לרגע ותחשוב על הקב"ה… לא הולך, נכון?
    בטח אתה אומר, וואלה היא מכניסה את הקב"ה לכל דבר, כן כן אתה צודק, תדע לך שמוזיקה זה הדבר הכי קרוב להקב"ה שיש בעולם כולו, הנביאים עצמם היו צריכים לשיר או לשמוע לפחות כדי לדבר עם ה'.
    ואם אתה אומר שיש כאלה שככה מתקרבים לה' אז אתה טועה ובגדול, תהיה שלם עם עצמך, אתה הרי יודע שכמו שמני אמר "בעל התניא" זה שיר עצום שמעביר כ"כ רגשות טובוים, בקיצור…
    בעז"ה זה יבוא לך יום אחד.

  30. ~נֶחָמִי~   ב-   16/11/2017 שעה 19:07

    מני התגובות שלך ממש מרגשות, לחשוב שעוד יהודי מעם ישראל יודע את האמת ורוצה שהיא תצא לאור.
    אשריך, תצליח.

  31. אדיר   ב-   16/11/2017 שעה 20:46

    ל הודידי היקרה
    שמעי צדיקה,השיר הזה לא לרוח היהדות
    בני ישראל נפשות טהורות שלא חטאו
    נקיות וזכות השיר הזה מסמל גויות
    וכל הקטע של הראפ השם ירחם מאות
    נופלים בגלל שירים כאלה אז לתשומת ליבך
    שלא תחטאי עוד

    חחח סתם בצחוק

  32. מושיקו סבביקו   ב-   16/11/2017 שעה 21:20

    ~נֶחָמִי~ אני יודע מה האמת וואלה לא בא לי כל היום לשמוע שירי קרליבך וניגוני חב"ד למרות שגם את זה אני שומע מדי פעם ואני יודע את האמת אחרת לא היתי מנסה להסביר את הצד השני אלא אומר שהוא צודק בינינו יש אמת בדברייך זה לא המוזיקה היהודית האורגינאלית אבל לפעמים בא לנו לשמוע קצת דברים אחרים,נכון שאנחנו שואפים שכל הניגונים יהיו בקדושה ויהיו בעלי תוכן תורני ומילים מהמקורות וכו' ומי ששומע רק חסידי וניגונים וכו' אשריו ואשרי חלקו… אני לא מסוגל כל כך יש עוד נדבכים במוזיקה שאני מתחבר אליהם. בסופו של דבר אם חושב לעצמי מה צריך להיות המציאות האמיתית כלומר הלוואי שהייתה כך אז אני איתך, כי בתכל'ס בא נדמיין את שירת הלווים בבית המקדש לא יעמוד שם איזה ראפר, ובשמחת בית השואבה, לא ירקיד שם איזה זמר מזרחי עם תסרוקת של פופקורן, אלא עובדי ה' אמתיים.
    אבל גם את לא יכולה להגיד שאת כל הזמן שומעת את מה שאת חושבת שצריך אפשר גם להתפשר על דברים אחרים אבל שלא יצאו מגדר ה"נקי".
    ואני מסיים בברכה: שתזכי ונזכה גם כולנו להתקרב לה' לעבוד אותו באמת ושנצליח כולנו בסוף להישאר עם האמת בלי צורך לרעות בשדות זרים.

  33. מושיקו סבביקו   ב-   16/11/2017 שעה 21:25

    וואלה אני אוהב שיש מגיבים שמדי פעם מוציאים אותי מהבועה של הבדיחות שאני רושם בשירים אחרים ומתחילים לדבר אמונה והתחזקות זה מקרב ועוזר וזה מחמם את הלב לראות אנשים שבתוך כל השירים וכו' לא שוכחים את בורא עולם. אשרייך! תודה!

  34. מושיקו סבביקו   ב-   16/11/2017 שעה 21:26

    ~נֶחָמִי~ תגובה 56 בשבילך גם האשרייך והתודה בסוף!!!

  35. ~נֶחָמִי~   ב-   16/11/2017 שעה 23:18

    וואו, מדהים, אהבתי את התגובות שלך.
    תקשיב, אני הייתי שומעת כמו כמעט כולם שירים לא טובים, אבל מאז שגדלתי ואני אומר לך שמי שיודע מה זה קרבת ה' זה דבר עצום ברמות אדירות, אי אפשר לתאר מה זה לבוא לכותל בלילה ולשיר את "אם אשכחך" של שוואקי, זה כ"כ עושה חשק לירושלים הבנויה, ולהתגלות האמת בעולם.
    אז כתבת ש"לפעמים בא לנו לשמוע דברים אחרים", אז אני אגיד לך שזה לא נכון זה היצר הרע, רב אחד חיזק אותי מאד, הוא אמר שכל מעשה שאתה עושה הוא או מצוה או עבירה, למשל אתה רואה סרט או קליפ לא נקי, זה נראה לנו שזה לא עבירה אבל תכלס זה לא מצוה אז עצם זה שזה מקרר אותנו זה עבירה, אז השיר הזה-לשמוע אותו זה מצוה?
    לא זה מקרר אותנו מההתחברות לה'.
    זו עבירה במלוא מובן המילה, ושתדע לך שהנשמה שלך\שלנו מחפשת מוזיקה טובה, וזה רק עושה לה רע ומרחיק אותה אז חבל.
    שלום.

  36. ~נֶחָמִי~   ב-   16/11/2017 שעה 23:20

    ולגבי השירים עם הפסוקים, זה לא מה שאמרתי, הכוונה הייתה, בעצם לא רוצה להסביר אתה נשמע אחד שיודע על מה אני מדברת אז חבל על הזמן.
    לא צריך להיות מרובעים יש שירים יפים מאד וטובים, לא הכוונה לשמוע כל היום את "בעל התניא" אפילו שזה הכי טוב, אבל זה לא הרמה שנו.
    בקיצור..

  37. מושיקו סבביקו   ב-   17/11/2017 שעה 0:04

    ~נֶחָמִי~ נראה לי בקצב הזה אנחנו נפתח פה בגאולה דבר תורה יומי עם כל הדיבורים האלה! חח.חח.ח..חחח

  38. ~נֶחָמִי~   ב-   17/11/2017 שעה 11:37

    למה?, זה טוב, אני אוהבת את זה, בשביל זה יש את האתר בשביל תגובות על השירים ובמיוחד תגובות כאלה ה' אוהב.
    יאלה ביי שבת שלום, תשנו מלא מלא מלא מלא בלי סוף.
    "אל האין סוף ומעבר לו"

  39. מוש(למת)   ב-   17/11/2017 שעה 14:17

    וואו שיר מאלףףףףףףףףףףףף
    מה אתם מדברים זה שיר תותכי!!!!
    אני דווקא מאודדדד אהבתי
    תמשיכו להוציא כאלו שירים מהמהמים
    "אז ככה אני חי"זה יוצא לי לבד בקיצרררררררר מאלף
    מחכה לשיר הבא

  40. משה   ב-   18/11/2017 שעה 21:21

    כול דבר שאו לא מצווה לאו דווקא שהוא עבירה אין ענין לעשותו אבל אם או מחזק בעבודת השם נותן שמחה לא של פורקן יש ענין לשומעו (לא כי זה מצווה ולאו דווקא אותו ) אדם שלא מתחבר מוזמן לא לשמוע אבל אין לא שום סמכות להגיד שזה בעיה ולהפוך את שומעי סגנון זה לחוטאים ללא ספק אדם שמרגיש עבודת ה' גבוהה עדיף שישמע ניגוני ויזני'ץ ומוזי'ץ ניגוך מיוחדים ברמה גבובב יותר.

  41. ~נֶחָמִי~   ב-   19/11/2017 שעה 13:03

    סליחה שלא תבין לא נכון, הרב אמר שאתה (לא אתה ספציפי) עושה מעשה תחשוב אם הוא מצוה ומקרב אז מצוין אבל גם אם אתה לא חושב שזה עבירה ואתה יודע שזו לא מצוה , עצם זה שזה מקרר אותך מעבודת ה', זה עבירה.
    ולגבי השיר הזה ספציפי, אני בטוחה שאין יהודי אחד שזה מקרב אותו לה', ביננו, תהיה מציאותי אל תברח מעצמך.

  42. ~נֶחָמִי~   ב-   19/11/2017 שעה 13:06

    וגם לא אמרתי שצריך לשמוע כל הזמן ניגוני חסידות, הלוואי שהיינו ברמה הזו, אל תהיו כאלה יש שירים חרדים נחמדים מאד עם מילים מצויינות ויראי שמים שרים אותם.
    אז למה? אה? אפשר להסביר לי מה העם החרדי שחרד לדבר ה' או ירא שמים במילים אחרות צריך לשמוע מוזיקה מ"הם"?

  43. יאיר המלך   ב-   19/11/2017 שעה 15:13

    הראפר החרדי?! יש לא כל בידיוק כמו של עמירן
    ומה הלקח שיוצא מהשיר הזה איך הוא חי מזה מעניין

  44. מושיקו סבביקו   ב-   19/11/2017 שעה 16:20

    חברה תגובה (69) זה לא אני ובסופו של דבר אני צריך לבקש סליחה על המשוגעת במקום אותו אחד שכתב בשמי!!

  45. שיינא טורקוב המושלמתתתתת   ב-   21/11/2017 שעה 18:13

    דאיייייי מטורףףףףףףף איזה שיר הורס לא מפסיקה לשמוע אותו !!!

  46. ~נֶחָמִי~   ב-   03/12/2017 שעה 23:34

    ווואו, החלטתי לקרוא את כל התגובות ופשוט התמוגגתי, הלוואי שיהיו לנו עוד כאלה שיחות.

  47. אמריקאית (ישראלית בלב)   ב-   05/12/2017 שעה 3:37

    קראתי את (כמעט) כל התגובות עכשיו, וזה מעניין כמה תגובות שונות יש על הראפ! נחמי, אני אוהבת את העומק שלך בנושא זה. את צודקת במאה אחוז.
    אני חושבת שאנשים האלה לא יודעים מה זה חרדי ומה זה ראפ
    לא מתאים לרמה שלי, זו דעתי

  48. נהוראי בן משיח   ב-   06/12/2017 שעה 19:21

    לכל אלה שחושבים שהם מבינים בשירים עז אתם טועים אבל בגדול, אני אך של יניב בן משיח ותאמינו לי שאני מבין יותר טוב מכולכם בשירים ולדוגמה, השיר הזה פצצתי…..

  49. הודידי   ב-   11/12/2017 שעה 23:34

    לא מאז שחזרתי לכאן
    נראלי מהשבוע..
    אני רואה שהם מאשרים בצ'יק
    לא משנה שהיום שברתי שיא לאחר חודשיים שישבתי יום שלם על המחשב כי אין לי ש. ב. בגלל המסיבות אבל יש חזרות ולא הלכתי ובמקום זה באתי הביתה לשחק במחשב ובאוטובוס האחד לפני האחרון אני נוסעת לפ"ת

  50. אני 107 חחח....   ב-   17/12/2017 שעה 12:12

    כול הבנות פה אתם רצניות שאתם מאותה כיתה ובית ספר באמת הפעם האבתי מגניב כי אני פשוט עוקב אחריכם בכול האתרים ואני רואה את השמות שלכם [ וגם בכיכר השבת ] ואני לומד בכפר יונה למי שמקיר\ה

  51. אני 107 חחח....   ב-   17/12/2017 שעה 12:12

    מה את עפה על הצמיך 104- 105 את בתך דומה לבבון עם תחת של פיל – אז טוב אבנו שאת מנסה לחפש צומי ושמישהו יגיב לך ויגיד לך שאת כול כך יייייייפ- לא! את לא יפה את חנונית!!!!!!@$$$$&

  52. מוש(למת)   ב-   17/12/2017 שעה 13:52

    אני 107 חחח…
    למי אתה מתכוון?הגזמתה אתה לא חושב?
    ואנחנו לא מאותו בית הספר ולא מכירות אחת את השניה.אוקי

  53. ~נֶחָמִי~   ב-   17/12/2017 שעה 14:13

    גאולה, מה קורה לכם שאתם מאשרים תגובות כאלו? 107, אני ממש רצינית.

  54. שיר   ב-   19/12/2017 שעה 1:53

    יואו תסתכלו על המצלמה שמסריטה אתכם .
    הצלם לא אמר לכם, זה נורא חשוב!!
    תדעו את זה לפעם הבאה.

  55. אמריקאית (ישראלית בלב)   ב-   26/12/2017 שעה 3:44

    מני- קראתי. זה גם בדיוק מה שנחמי כתבה. ועכשיו יש לי מקור למה שכתבתי
    תודה

  56. מוש(למת)   ב-   28/12/2017 שעה 10:46

    חחחחחחח
    עכשיו קראתי את 107 שוב והתפוצצתי מצחוק מרוב הסתימות שלו!!!חחחח

  57. אמריקאית (ישראלית בלב)   ב-   28/12/2017 שעה 21:12

    כותבים עצמך, לא?? וגם בטח? הבנו? כל? מכירה?
    יכול להיות שאני טועה….

  58. ענאל   ב-   28/12/2017 שעה 22:55

    ומושיקו אני אתך בכל מילה! אני לא מבינה למה אתם ככ קיצוניות… אם באמת תקשיבו למילים יש מסר ככ גדול..

  59. ~נֶחָמִי~   ב-   31/12/2017 שעה 14:29

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אדיר גמרת אותי מצחוק.
    אני אוהבת תמימים.
    כאלה אנשים עם פרצוף של תנשמת. חח

  60. ~נֶחָמִי~   ב-   01/01/2018 שעה 18:18

    זה היה בצחוק לא שאני יודעת איך הוא נראה, אגב אני חושבת שתנשמת זו חיה יפה מאד.

  61. אין התאמה   ב-   04/01/2018 שעה 18:51

    וואי איזה שיר טוב זה ממש מכניס אותי למוזה זמר אלוףףףףףף עצוב לראות את הסגירות של אנשים בקשר לשירים שונים מהחסידי המוכר תתחילו להכיר דברים אחרים תתחילו לקבל את השונה ולקלוט שהוא מדהים

  62. פלוני   ב-   15/04/2018 שעה 4:13

    השיר הזה נשמע כמו שירים של זמר חילוני שאני מכירה!!!!!
    אני ירדתי ועכשיו אני מתחזקת וזה פשוט זוועה שזמרים דתיים שרים שירים כאלו

  63. אני 107חחחחח..   ב-   05/06/2018 שעה 16:17

    מה כולכם כמתם עלי סך הכל כתבתי תגובה נכונה ומי שיצאה פה הכי גבר זה/ות "הודידי" או איך שלא קוראים לה

  64. אני 107חחחחח..   ב-   05/06/2018 שעה 21:18

    תגידו איך אתם יודעים שהגבתי מה יש לכם בטלפון או במחשב איזנה צלצול כי מי חשב על זה כאילו , זה שיר ישן ולאף אחד לא החפת זה מוזר

  65. חיהלה   ב-   04/06/2019 שעה 19:01

    וואי, אני ממש לא מבינה איך מאשרים כאלה תגובות פה! התגובות פה ממש מתחת לכל ביקורת! ולחשוב שהכותבים פה דתיים, חרדיים!…

  66. חיהלה   ב-   05/06/2019 שעה 15:06

    רג'ה הוא באמת טוב, אבל אני מבינה למה יש כאלה שקצת מתנגדים לזה. אבל יש פה כותבים שפשוט, נראלי הם חילונים מחופשים לדתיים פשוט כך!

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.* שדות מסומנים הם חובה