שלח לנו הצעות מוזיקה

    Geula.FM

    שידור חי

    נחמן כהן מפתיע שוב בסינגל חדש: "למצוא חן"

    202
    09/06/2020

    נחמן כהן מפתיע שוב בסינגל חדש: "למצוא חן"

    09/06/2020
    202

    הכוכב הצעיר נחמן כהן בסינגל חדש "למצוא חן" בו הוא מבקש למצוא חן בעיני הקב"ה, "בעיניך, לעבודתך".

    את השיר הלחין ואף עיבד הזמר והמוזיקאי דייויד טויב, דייויד מספר שפגש את נחמן רגעים לפני כניסתו תחת חופה וקידושין, וספונטנית הלחין עבורו את הלחן היפה הזה.

    עוד מספר דייויד ואומר, "חשתי צורך להדגיש את המילים 'בעיניך, לעבודתך', שלא כהלך הרוח ברחוב בימנו שלמצוא חן משמע עוד לייק עוד עוקב, אלא בעיניך ולעבודתך"

    202 דעת הגולשים

    06/09/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    אחלה שיר
    וברוכים הבאים לעמוד הדיונים
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    06/09/2020 מ"מ

    מיוחד!

    06/09/2020 החתיך

    יאלה תתחילו לכתוב תגובות
    נוווו!!

    06/09/2020 החתיך

    צ'ו צ'אנג תפתחי דיון!!!!!

    06/09/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    צ'ו - הההההייייי יאללה לעבודה...חחה..חחה...

    06/09/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    צ'ו - הההההייייי יאללה לעבודה...חחה..חחה...

    06/09/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    טוב.. א3 על מה נדיין...?? תעלו נושא... מכבדת את כל אחד ודעתו יאללה דברו...שתפו...כתבו...
    יאללה בבייי מחכה לדיון...

    06/09/2020 רמבו

    כן המפקד!!!! היי!

    06/09/2020 צופיה

    היי מה המצב? חבר'ה אני לאחרונה לא יוכל להיכנס כלכך הרבה כפי שראיתם אז אני פורשת (כמו הפרישות של חתולי ;) לאיזה חודש
    מה שכן אני ישתדל לעקוב אחריכם תמידדדדדד
    יאלה תהנו לכם עם התגובות אני יחזור בהמשך..
    אוהבת אינסוף ובחזרה
    צופיה
    גאולה תאשרו!!!!!- תודה ;)

    06/09/2020 ~הדס~

    יאללה תפתחו איזה דיון מעניין..!

    06/09/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    טוב אז מקווה שזה נושא מעניין-
    מה לדעתכם גורם לצעירים לאהוב מוזיקה מסוימת?
    זאת אומרת לפני 40 שנה ואפילו לפני 20 שנה סגנון השירים שהצעירים ואפילו המבוגרים שמעו היה שונה בעליל מהסגנון שרץ היום.
    האם גם בשירים יש "אופנה" שלא בטוח שזה באמת יפה ואיכותי (מקצועית) אבל בגלל שכולם שומעים אז כולם גם שומעים?
    או שגם פה תקף החוק של "ירידת הדורות" שפעם אנשים היו שומעים שירים עמוקים ונשגבים והיום אוהבים לשמוע רק על שמש וגלידה וים?
    ומה עם ישי ריבו למשל או נתן גושן שהם סופר סטארים שצעירים שומעים והשירים שלהם ממש לא רדודים?
    ראה לכם שאם מישהו יקח שיר שרץ לפני 40-50 שנה ויוציא אותו זה ילך כמו אז?
    בקיצור העליתי פה כמה נקודות יאללה להגיב!!!
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    06/09/2020 מלכת היפיפיות$

    היי צו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יש לך כבר נושא לדיון?????????????????????????????????

    06/10/2020 מורוש

    היייי צו צאנג... חחחחח
    חתיך אתה חדש?????

    06/10/2020 מורוש

    היייי צו צאנג... חחחחח
    חתיך אתה חדש?????

    06/10/2020 צופיה

    בדיקה

    06/10/2020 צופיה

    אחלה שיר מה שכן העיצוב מזכיר את העיצוב של 1 האלבומים של עומר אדם חח...

    06/10/2020 יהודיה

    ממש אהבתי!

    06/10/2020 החתיך

    לא!!!!
    אבל פעם ראשונה שיוצא לי לדון איתכם

    06/10/2020 החתיך

    איפה מכביסט????

    06/10/2020 תמרוש

    מה עניניםם??? חמוד השיר.... תודיעו כשאתם פותחים דף חדש... סבבה.. תודוווש
    בייי נשמותתתתתת

    06/10/2020 תמרוש

    צו צאנג יש לך את זה אחותיייייייייי
    אוהבת אתכככככככם

    06/10/2020 אביטל

    אוקייייייייי!
    שמעי צ'ו צ'אנג,
    הצעירים של היום מחפשים מאד דברים שונים, חדשים, ולא חוזרים על עצמם,
    רובם מחפשים שירים שעוזרים להם לברוח מהמציאות, או שירים שמזכירים להם דברים שקורים להם בחיי היומיום, רוב הצעירים בעולם, אוהבים את הזמרים הצעירים, הם מרגישים יותר את מה שהם אומרים וחיים את זה. עכשיו לגבי נתן גושן וישי ריבו, בואו נסכים שאי אפשר לשמוע אותם 24 שעות , הם שרים יפה ומה שגורם להם להיכנס ללב של האנשים זה האמת שבשירים שלהם, הם מעבירים דרך השיר תוכן אמיתי ושרים מכל הלב וזה מה שגורם לצעירים לאהוב את זה כי כל אחד מחפש בסופו של דבר את האמת. אבל לעומת זאת היום נכנס מאד כל הקטע של הראפ, וההיפ הופ, שזה באמת כיף להנות מזה כי זה סגנון מוסיקה שכשאת שומעת אותה פשוט בא לך לרקוד וזה משמח, והכל. ויש קטע שאצל החרדים אין כל כך את הראפ המקורי ובגלל זה גם מלא צעירים אוהבים את השירים של שרולי ונתנאל, או שמחפשים מוסיקה במקומות אחרים.... וכאן מתחילה הבעיה.... עכשיו השאלה שלי אליכם, זה ככה: האם עדיף להכניס את הראפ והקצבי מופרע, למוסיקה של החרדים, וככה גם החרדים יוכלו לשמוע ראפ עם תוכן טוב? או שעדיף שלא להכניס את זה כדי שיעני לא ''נידרדר'' כמו שהמורות, וכדומה להם טוענים. סתם מעניין אותי מה אחרים אומרים על זה... אני אישית שומעת דיי ''מגוון'' ככה שזה לא נוגע אליי כל כך אבל בשביל לדעת אשמח לשמוע מכם.
    תודה צ'ו צ'אנג, אחלה נושא .... מקווה שתוכלו לקרוא מגילה ב20 שנה הבאות אחרי זאתי.....

    06/10/2020 אביטל

    בואנה רק עכשיו אני אוחזת איזה מגילה יצא לי על ההיסטר אני נשמעת כמו רבנית... טוב מה רע??????

    06/10/2020 אביטל

    וואללה מעניין אותי מה תהיה התגובה של מכביסט לצ'ו צ'אנג.

    06/10/2020 מלכת היפיפיות$

    אוקי צו, אז אני הראשונה שעונה לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [מקווה שאת בכלל קוראת פה] אז על מה שכתבת, אני אישית מתה על ישי ריבו, אז כל מה שאכתוב עליו יבוא ממשהו אישי, אז על זה לא אכתוב, אבל עם איזה זמר טוב, לדו"ג ישי ריבו יוציא איזה שיר של לפני, בא לא ניסחף 50 שנה, 20 שנה, ויעשה את זה טוב כמו שהוא יודע לא רק ישי, יש הרבה זמרים טובים, ויש גם טובים ממנו, יכול להיות שזה יילך, אבל בהדגשה על היכול להיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    06/10/2020 רמבו

    צ'ו, אני אשתדל לענות על הסקר שלך כשיהיה לי יותר זמן וכח......

    06/10/2020 ישי

    ראיתם את השוטר שהרבץ לאב ולקח אותו ואת בנו למאסר בגגל שהילד שלו בנה מחנה!?
    איכסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
    גועלללללללל נפששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
    אני שונא חילוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    ישי נשמה , בלי השמצות בקשה....!!!!

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    ישי נשמה , בלי השמצות בקשה....!!!!

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    אביטל התגובה שלך חכמה מאד! את נשמעת אחלה בחורה.
    את הגדרת יפה מה הצעירים של היום מחפשים לשמוע.
    מה לדעתך הצעירים של פעם אהבו לשמוע?
    ואני לא אומרת בשנות השמונים, לפני 20 30 40 שנה
    אני מצטטת- "רובם מחפשים שירים שעוזרים להם לברוח מהמציאות, או שירים שמזכירים להם דברים שקורים להם בחיי היומיום"
    זה נראה לך דבר של הדור האחרון?
    מה ההורים שלך אהבו לשמוע בתור מתבגרים? (לאידעת בני כמה הם אבל לרעיון)
    ובקשר לראפ ולהיפ הופ- זה באמת נראה לי משהו שמאד נכנס בשנים האחרונות
    לדעתי-
    אין בזה שום דבר רע כל עוד המילים בסדר.
    ואנחנו לא "נדרדר" אם יהיה לנו את זה ברמה גבוהה ומקצועית גם במוזיקה חרדית. (ולא חיקויים עלובים וד"ל)

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    פסטוכה-
    כן אני חושבת שאת צודקת
    אבל בואי, במאמר מוסגר- כל שיר שישי יוציא ירוץ בטירוף, ולא משנה כמה הוא באמת יפה....
    אבל אם זמר לא כ"כ מוכר יקח שיר שהכי הכי רץ לפני עשרים שנה למשל
    ויעשה לו קאמבק
    זה ירוץ?
    אהמממ לא יודעת....

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היי צ'ו ממצב חיים..??!!!!! יש לך את 3ה אחותי.....
    אני חושבת ששיר שיעלה עכשיו משנים קדמוניות לא יהיה כמו א3 ....
    היום הסגנון , ה3מרים ,הכל כמעט השתנה....
    המא3נים הכי ישתנו כי היום אנשים מחפשים סוג אחר של שירים חוץ מהתוכן
    אנשים של א3 מחפשים גם תוכן וגם קחי כל אדם חרדי שהיה א3 , בשירים ההם..
    האם הוא והבן שלו שומעים את אותה מוסיקה...?? לא נירא לי .....ולמה...??
    א - הכל כ"כ סוחף היום , אנשים הולכים אחרי מה שכולם הולכים....ו3ורמים עם העולם....
    ב - אנשים של א3 מחפשים תוכן . היום , מכון שגם ה3מרים השתנו , גם תוכן השירים ירד...
    למעט ה3מרים שציינת נשארו בודדים עם תוכן , רמה ושירה אמיתית....
    3ו דעתי....ניתן לחלוק בכיף. תודה רבה דיון מעניין..!!!!!
    יאללה גאולה תאשרו לי..!!!!

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    רמבו אני מחכה לתגובה שלך....
    וגם שיראל, מכביסט....
    "מלכי הדיונים המעמיקים"
    בואו כבר....

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    רמבו אני מחכה לתגובה שלך....
    וגם שיראל, מכביסט....
    "מלכי הדיונים המעמיקים"
    בואו כבר....

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    רמבו אני מחכה לתגובה שלך....
    וגם שיראל, מכביסט....
    "מלכי הדיונים המעמיקים"
    בואו כבר....

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    אביטל היה פה דיונים בעבר יאללה כפרה 3רמי....

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    הדעה שלי דומה לאביטל....
    תמרוש חדשה.....???
    יאללה לילה טוב..!!!!! אנ'לא נורמאלית יש לי מחר לימודים..!!!לילט...

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    הדעה שלי דומה לאביטל....
    תמרוש חדשה.....???
    יאללה לילה טוב..!!!!! אנ'לא נורמאלית יש לי מחר לימודים..!!!לילט...

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    מממההה לא העלו לי ת'תגובות...?? יאללה....תקתקו שם עינינים
    אנחנו כולם אומרים בפה מלא שאנחנו יכולים לע3ור לכם...יאללה מכבי.....

    06/11/2020 תמרוש

    אביטטלל... חחחחח... רק ראיתי תמגילה שכתבת פרשתי מלקרוא.... סתם צוחקתתתתת....
    אבל בואי אחותי תסבירי בקצרה.... חחחח יהורגגגתתת

    06/11/2020 אביטל

    תמרי הייתי סתם משועממת ....
    גם עד שמעלים תגובה לפחות שיהיה'' בשר'' סתם הודעתי מראש שזה ארוך....

    06/11/2020 אביטל

    תמרי הייתי סתם משועממת ....
    גם עד שמעלים תגובה לפחות שיהיה'' בשר'' סתם הודעתי מראש שזה ארוך....

    06/11/2020 אביטל

    תמרי הייתי סתם משועממת ....
    גם עד שמעלים תגובה לפחות שיהיה'' בשר'' סתם הודעתי מראש שזה ארוך....

    06/11/2020 רמבו

    אוקייי
    צ'וווו אני אגיב על הנושא, לא לפני שאקדים ואומר - שאפו על המחשבה והעומק בדיונים שאת מעלה!
    תכל'ס, אני לא חושב שמוזיקה זה דבר שתלוי בדורות, לפחות למי שבאמת מבין במוזיקה,
    וודאי שיש ''מודות'' שמה שהולך היום זה יותר פופ ראפ וכו' , אבל אני חושב שמי שאוהב מוזיקה לא בגלל ''מודה'' כזאת או אחרת, אלא שזה באמת הסגנון שהוא אוהב, אז אין שום הבדל בין היום ללפני 20 שנה ומעלה [חוץ מהסאונד וכד'], לדוג' אני אוהב מאד רוק, קאנטרי, וכו' אז אין לי שום הבדל אם זה מ-2020, או מ-1980, ולכן אני חושב שמי שאוהב סגנון מסוים ג''כ אין לו הבדל ממתי השיר/אלבום...
    אגב, לגבי ישי ריבו וכו' הסיבה שהוא כ''כ פרץ בציבור החרדי זה בגלל שעד היום לא היה זמר ישראלי/דתי שאפשר לשמוע בבית חרדי והוא חידש את המוזיקה הישראלית בציבור החרדי,
    ובאמת בציבור הכללי יש הרבה זמרים בז'אנר של ריבו, כמו רייכל, פלס, אמיר דדון, שלמה ארצי, נתן גושן, וכו'.....
    מקווה שהבהרתי את כיוון מחשבתי בצורה מובנת...

    06/11/2020 רמבו

    אוקייי
    צ'וווו אני אגיב על הנושא, לא לפני שאקדים ואומר - שאפו על המחשבה והעומק בדיונים שאת מעלה!
    תכל'ס, אני לא חושב שמוזיקה זה דבר שתלוי בדורות, לפחות למי שבאמת מבין במוזיקה,
    וודאי שיש ''מודות'' שמה שהולך היום זה יותר פופ ראפ וכו' , אבל אני חושב שמי שאוהב מוזיקה לא בגלל ''מודה'' כזאת או אחרת, אלא שזה באמת הסגנון שהוא אוהב, אז אין שום הבדל בין היום ללפני 20 שנה ומעלה [חוץ מהסאונד וכד'], לדוג' אני אוהב מאד רוק, קאנטרי, וכו' אז אין לי שום הבדל אם זה מ-2020, או מ-1980, ולכן אני חושב שמי שאוהב סגנון מסוים ג''כ אין לו הבדל ממתי השיר/אלבום...
    אגב, לגבי ישי ריבו וכו' הסיבה שהוא כ''כ פרץ בציבור החרדי זה בגלל שעד היום לא היה זמר ישראלי/דתי שאפשר לשמוע בבית חרדי והוא חידש את המוזיקה הישראלית בציבור החרדי,
    ובאמת בציבור הכללי יש הרבה זמרים בז'אנר של ריבו, כמו רייכל, פלס, אמיר דדון, שלמה ארצי, נתן גושן, וכו'.....
    מקווה שהבהרתי את כיוון מחשבתי בצורה מובנת...

    06/11/2020 רמבו

    אוקייי
    צ'וווו אני אגיב על הנושא, לא לפני שאקדים ואומר - שאפו על המחשבה והעומק בדיונים שאת מעלה!
    תכל'ס, אני לא חושב שמוזיקה זה דבר שתלוי בדורות, לפחות למי שבאמת מבין במוזיקה,
    וודאי שיש ''מודות'' שמה שהולך היום זה יותר פופ ראפ וכו' , אבל אני חושב שמי שאוהב מוזיקה לא בגלל ''מודה'' כזאת או אחרת, אלא שזה באמת הסגנון שהוא אוהב, אז אין שום הבדל בין היום ללפני 20 שנה ומעלה [חוץ מהסאונד וכד'], לדוג' אני אוהב מאד רוק, קאנטרי, וכו' אז אין לי שום הבדל אם זה מ-2020, או מ-1980, ולכן אני חושב שמי שאוהב סגנון מסוים ג''כ אין לו הבדל ממתי השיר/אלבום...
    אגב, לגבי ישי ריבו וכו' הסיבה שהוא כ''כ פרץ בציבור החרדי זה בגלל שעד היום לא היה זמר ישראלי/דתי שאפשר לשמוע בבית חרדי והוא חידש את המוזיקה הישראלית בציבור החרדי,
    ובאמת בציבור הכללי יש הרבה זמרים בז'אנר של ריבו, כמו רייכל, פלס, אמיר דדון, שלמה ארצי, נתן גושן, וכו'.....
    מקווה שהבהרתי את כיוון מחשבתי בצורה מובנת...

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היי צ'ו איתך בכל מילה...
    איפה כולם...?? יאללה דיונים....
    בבייי

    06/11/2020 מורוש

    חחחחחחח אינלי זמן וכוח לחשוב על תשובה ארוכה כמוכם חחחחחח אבל צו שאפו כל הכבוד חחחחחח אני מגלה פה אנשים עם השכלה גבוהה חחחחחחחחחח

    06/11/2020 מלכת היפיפיות$

    צודקים כוווווולם כל אחד בדעתו שלו, אגב אחלה נושא לדיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    06/11/2020 שיראל

    אז ככה צ'ו... אהבתי את הנושא ויש לי הרבה מה לומר, אבל אני אשתדל לכתוב בקצרה:
    קודם כל, יש בזה באמת עניין של טרנד חברתי- יש זמר מסוים וכולם שומעים אותו גם אם השירים שלו מזעזעים, חסרי תוכן ורמה- כי אין מה לעשות, היום לחברה יש השפעה מטורפת בכל התחומים וגם בעניין הזה.
    עוד סיבה, כמו שאביטל אמרה- יש הרבה שירים היום שמתארים תקופות שעוברות על צעירים, כל מיני תהליכים שהם עוברים בינם לבין עצמם וזה מחבר אותם מאוד לשיר- הם אומרים לעצמם: "וואלה זה בדיוק מה שקורה לי", זה נותן להם תחושה של כביכול- לא רק אני עובר את זה- הנה עובדה, יצא שיר שמתאר בדיוק מה שעובר עליי...
    אם יש שיר טוב, שגורם לבן אדם לקום לרקוד, עושה לו טוב על הלב- הוא לא ממש יתייחס לתוכן שלו- ןאפשר לראות את זה הרבה, שיש שיר עם טקסט גרוע, אין קשר בין המשפט הראשון לשני, אבל יש לו קצב מטורף שזה הופך אותו ללהיט.
    אני אתן לך דוגמא ממני- קרה לי לאחרונה משהו מסוים, סוג של משבר, וזה משהו שתופס אותי ביום יום, אני חושבת על זה, וזה גורם לי למצב רוח על הפנים, (זה לא משהו שרואים כלפי חוץ, זה משהו פנימי יותר) ואני אחת חולת מוזיקה, ושמתי לעצמי שירים בלילה, ולא יודעת איך, השיר הראשון היה שיר שמתאר אחד על אחד מה שעובר עליי, והמסר של השיר הוא- לשכוח מהעבר, לא לתת לכאב להשפיע עליך, להיות אתה- האמיתי, מי שאתה באמת רוצה להיות...
    ואז פשוט התפרקתי, התחלתי לבכות, ואחרי- הרגשתי שחרור מטורף- וזה דבר שקורה לא רק לי... אני שומעת הרבה מחברות שקורה להן אותו הדבר...
    אנשים מחפשים שירים שיביעו הזדהות, הבנה, שיהיה בהם איזה שהוא מסר טוב, מעודד...
    ולדעתי, זו בדיוק הסיבה שישי ריבו ונתן גושן מצליחים כל כך- הם כותבים שירים מדהימים, עם תוכן עמוק, ושימי לב- אלו שירים שנוגעים לחיי היום יום של כולנו...
    יש לשירים שלהם מסר עוצמתי, ואנשים אוהבים את זה...

    06/11/2020 שיראל

    אז ככה צ'ו... אהבתי את הנושא ויש לי הרבה מה לומר, אבל אני אשתדל לכתוב בקצרה:
    קודם כל, יש בזה באמת עניין של טרנד חברתי- יש זמר מסוים וכולם שומעים אותו גם אם השירים שלו מזעזעים, חסרי תוכן ורמה- כי אין מה לעשות, היום לחברה יש השפעה מטורפת בכל התחומים וגם בעניין הזה.
    עוד סיבה, כמו שאביטל אמרה- יש הרבה שירים היום שמתארים תקופות שעוברות על צעירים, כל מיני תהליכים שהם עוברים בינם לבין עצמם וזה מחבר אותם מאוד לשיר- הם אומרים לעצמם: "וואלה זה בדיוק מה שקורה לי", זה נותן להם תחושה של כביכול- לא רק אני עובר את זה- הנה עובדה, יצא שיר שמתאר בדיוק מה שעובר עליי...
    אם יש שיר טוב, שגורם לבן אדם לקום לרקוד, עושה לו טוב על הלב- הוא לא ממש יתייחס לתוכן שלו- ןאפשר לראות את זה הרבה, שיש שיר עם טקסט גרוע, אין קשר בין המשפט הראשון לשני, אבל יש לו קצב מטורף שזה הופך אותו ללהיט.
    אני אתן לך דוגמא ממני- קרה לי לאחרונה משהו מסוים, סוג של משבר, וזה משהו שתופס אותי ביום יום, אני חושבת על זה, וזה גורם לי למצב רוח על הפנים, (זה לא משהו שרואים כלפי חוץ, זה משהו פנימי יותר) ואני אחת חולת מוזיקה, ושמתי לעצמי שירים בלילה, ולא יודעת איך, השיר הראשון היה שיר שמתאר אחד על אחד מה שעובר עליי, והמסר של השיר הוא- לשכוח מהעבר, לא לתת לכאב להשפיע עליך, להיות אתה- האמיתי, מי שאתה באמת רוצה להיות...
    ואז פשוט התפרקתי, התחלתי לבכות, ואחרי- הרגשתי שחרור מטורף- וזה דבר שקורה לא רק לי... אני שומעת הרבה מחברות שקורה להן אותו הדבר...
    אנשים מחפשים שירים שיביעו הזדהות, הבנה, שיהיה בהם איזה שהוא מסר טוב, מעודד...
    ולדעתי, זו בדיוק הסיבה שישי ריבו ונתן גושן מצליחים כל כך- הם כותבים שירים מדהימים, עם תוכן עמוק, ושימי לב- אלו שירים שנוגעים לחיי היום יום של כולנו...
    יש לשירים שלהם מסר עוצמתי, ואנשים אוהבים את זה...

    06/11/2020 שיראל

    אביטלוש, השאלה ששאלת היא אחת ה-שאלות...
    כבר היה לנו דיון בנושא בעבר, העתקתי לפה את החלקים הרלוונטיים מהתגובה שהגבתי אז:
    אני יכולה להעיד על עצמי שברגע שפתחתי פתח קטן למוזיקה בסגנון קצת אחר- נפתח הכל…
    מוזיקה היא משהו רוחני, הנשמה מושפעת מזה מאוד, וצריך להיזהר במה ש "מאכילים" אותה…
    יש בזה משהו נכון של- "עדיף שישמעו את זה ולא את המקור"- אבל לדעתי זו הבעיה, לא צריך לחפש להביא את העולם שבחוץ אלינו, האומנים צריכים לתת יצירה מקורית, חדשה, מעניינת, יצירה שהם יוכלו לומר- "היא לגמרי שלי"!!!
    אפשר לקחת טיפים, רעיונות, אבל שירגישו שהיצירה היא חדשה ולא ניסיון לעשות קאבר.
    עד כאן דעתי
    יאללה מכבי!!! ⚽

    06/11/2020 כושי

    לצו צאנג דבר ראשון כל הדור מאוד ירד כולל גויים והמוזיקה החילונית כיום מאוד רדודה
    [אתם יודעים למה אני מתכוונת] וכיום לא ככ הולך הסיגנון של פעם וזה לא מעניין את הצעירים
    שרוצים את החדש והמגניב.
    ולגבי ישי ריבו יש לו מוזיקה יהודית ברמה גבוהה ובסוף הנשמות של החילונים מבקשות בתוך
    כל הטומאה קצת יהדות.
    זאת דעתי מקווה שהסברתי אותה היטב

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    וואי אנשים אתם חכמים נוראות חחח
    אני מתעמקת בכל תגובה ועושה "כן יאוו צודק/ת" עם הראש בלי לשים לב...
    אז ככה, בגלל שלא נותר לי להוסיף דבר על דבריכם העמוקים (סתם זה נראה שאני צוחקת אבל אני מתכוונת לכל מילה)
    אני מעלה עוד נקודה לדיון-
    תוכן השירים.
    האם לדעתכם התוכן של השירים כיום, (כמו הרבה דברים אחרים) הוא ירוד יותר מהדורות הקודמים?
    מצד אחד נראה שכן.... יש היום שירים שנראים כאילו הזמר המציא אותם תוך כדי שירה באולפן....
    ומצד שני גם פעם היו שירים שהיית "משפשף את האוזנים" מרב הלם מרמת ה"חכמה" שבשיר... (ע"ע כוורת וד"ל)
    ואפילו השירים החכמים והעמוקים, זה נראה שפעם היו משתילים לך הרבה "שפה גבוהה" ורמזים. והיום מביאים את המסר בכפית לפה, לא?
    (וה"פעם" של עכשיו זה יותר 50 שנה אחורה ולא 20)
    בקיצור, שפכו כל מה שעומד לכם על הלשון בנושא "תוכן השירים היום ובעבר"....
    אוהבת ב.... (מלאו כרצונכם אין לי כח לחשוב)
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
    נ.ב. תודה על כל הפרגונים על נושא הדיון חחח אתם לאמבינים איזה כיף זה להיות "מנהלת דיון" אני מרגישה בעננים....

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    וואי אנשים אתם חכמים נוראות חחח
    אני מתעמקת בכל תגובה ועושה "כן יאוו צודק/ת" עם הראש בלי לשים לב...
    אז ככה, בגלל שלא נותר לי להוסיף דבר על דבריכם העמוקים (סתם זה נראה שאני צוחקת אבל אני מתכוונת לכל מילה)
    אני מעלה עוד נקודה לדיון-
    תוכן השירים.
    האם לדעתכם התוכן של השירים כיום, (כמו הרבה דברים אחרים) הוא ירוד יותר מהדורות הקודמים?
    מצד אחד נראה שכן.... יש היום שירים שנראים כאילו הזמר המציא אותם תוך כדי שירה באולפן....
    ומצד שני גם פעם היו שירים שהיית "משפשף את האוזנים" מרב הלם מרמת ה"חכמה" שבשיר... (ע"ע כוורת וד"ל)
    ואפילו השירים החכמים והעמוקים, זה נראה שפעם היו משתילים לך הרבה "שפה גבוהה" ורמזים. והיום מביאים את המסר בכפית לפה, לא?
    (וה"פעם" של עכשיו זה יותר 50 שנה אחורה ולא 20)
    בקיצור, שפכו כל מה שעומד לכם על הלשון בנושא "תוכן השירים היום ובעבר"....
    אוהבת ב.... (מלאו כרצונכם אין לי כח לחשוב)
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
    נ.ב. תודה על כל הפרגונים על נושא הדיון חחח אתם לאמבינים איזה כיף זה להיות "מנהלת דיון" אני מרגישה בעננים....

    06/11/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    וואי אנשים אתם חכמים נוראות חחח
    אני מתעמקת בכל תגובה ועושה "כן יאוו צודק/ת" עם הראש בלי לשים לב...
    אז ככה, בגלל שלא נותר לי להוסיף דבר על דבריכם העמוקים (סתם זה נראה שאני צוחקת אבל אני מתכוונת לכל מילה)
    אני מעלה עוד נקודה לדיון-
    תוכן השירים.
    האם לדעתכם התוכן של השירים כיום, (כמו הרבה דברים אחרים) הוא ירוד יותר מהדורות הקודמים?
    מצד אחד נראה שכן.... יש היום שירים שנראים כאילו הזמר המציא אותם תוך כדי שירה באולפן....
    ומצד שני גם פעם היו שירים שהיית "משפשף את האוזנים" מרב הלם מרמת ה"חכמה" שבשיר... (ע"ע כוורת וד"ל)
    ואפילו השירים החכמים והעמוקים, זה נראה שפעם היו משתילים לך הרבה "שפה גבוהה" ורמזים. והיום מביאים את המסר בכפית לפה, לא?
    (וה"פעם" של עכשיו זה יותר 50 שנה אחורה ולא 20)
    בקיצור, שפכו כל מה שעומד לכם על הלשון בנושא "תוכן השירים היום ובעבר"....
    אוהבת ב.... (מלאו כרצונכם אין לי כח לחשוב)
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
    נ.ב. תודה על כל הפרגונים על נושא הדיון חחח אתם לאמבינים איזה כיף זה להיות "מנהלת דיון" אני מרגישה בעננים....

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    אגב חב'רה ..!!! מה הולך ...??
    תגיבו יותר 3ה דיון...??? מותר לחלוק אחד על השני... לדון.
    לא להגיד דעה ויאללה בבבייי ..!!!!!!
    טוב עכשיו באמת יאללה בבביי חחה...חח....חחהה....
    יאללה מכבי בייוושש..!!!!!!!!!

    06/11/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    אגב חב'רה ..!!! מה הולך ...??
    תגיבו יותר 3ה דיון...??? מותר לחלוק אחד על השני... לדון.
    לא להגיד דעה ויאללה בבבייי ..!!!!!!
    טוב עכשיו באמת יאללה בבביי חחה...חח....חחהה....
    יאללה מכבי בייוושש..!!!!!!!!!

    06/11/2020 אביטל

    האמת היא צ'ו לגבי השאלה שלך, היום יותר מצוי הקטע של בריחה מהמציאות וזה... לפי דעתי.
    פעם היה יותר מודה של שירי ארץ ישראל, העם, וכל אחד ועדתו פחות כל הראפ שיש היום...
    בקיצר זה לפי דעתי שהחבר'ה יגיבו נשמח לשמוע גם את דעתם....

    06/11/2020 ~הדס~

    יאאא צ'ו אחלה דיון הבאת לנו כאן!
    את האמת שאין לי כוח לכתוב את הדעה שלי באריכות כי אני חצי רדומה (יום מתיש...) אז אני רק יגיד בקצרה שאני תומכת בדעה של אביטל
    אגבב רציתי לפרגן כאן לכולם שאהבתי איך שכתבתם וניסחתם את הדעות שלכם וזה אחלה רעיון לפתוח עמוד לדיונים!
    צופיה-באסה שאת פורשת לחודש אבללל העיקר שזה רק לחודש אה? ;)))
    יאללהה שיהיה לילה טוב לכולםם

    06/12/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    רמבו ושיראל לא סתם חיכיתי לכם....
    שיראל אני קראתי תתגובות שלך ואמרתי "וואלה זה בדיוק מה שקורה לי"..... הגדרת את המחשבות שלי בצורה מטורפת!
    אבל.....
    עם ההגדרה שכשפותחים פתח קטן הכל נפתח אני לא בטוח מסכימה, קודם כל תחשבי מה שמעת ראשון- שרולי ונתנאל או את ה"בחוץ"? את כבר בת **..... אפילו אני הספקתי לשמוע את הסגנון המקורי לפני שהם פרצו לשוק....
    לדעתי מה שגורם למתבגרים לרצות לשמוע את השירים ה"אחרים" זה לחץ חברתי או סחף חברתי, וזה קצת לא נעים להגיד, אבל זאתי הסיבה שלי פחות או יותר..... מה לעשות זה הגיל :/
    ועוד משהו שיש באמת בגיל ההתבגרות רצון ללכת כזה "על הגבול" ולא להצמד למה שנכון לעשות.... להתלבש "על הגבול" ולשמוע שירים "על הגבול" או קצת אחרי הגבול....
    וזה לא משנה כמה קאברים שמענו או לא שמענו!
    ויש גם זמרי ראפ ופופ חרדים ממש ולא מייצרי קאברים, האמת שאני לא יודעת תהגדרה המדויקת של פופ אבל חשבתי לדוג' על מאיר גרין שהשירים שלו באמת נתפסים חזק אצל הצעירים והוא מאד "בתוך הקו"
    עד פה דעתי, אפשר להתווכח....

    06/12/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    כושי אהבתי איך שאמרת הכל בתגובה כזאת קצרה.... כולם כותבים מגילות... (וגמני במיוחד)

    06/12/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    חחה...חח....חחה... שיראלוש....חולה עליך..!!!! אהבתי שבהתחלה כתבת שאת כותבת בקצרה נירא לי הכי ארוףך פה מכולם חחה...חח... יאללה בביי...

    06/12/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    אוקי עברתי על הכול ואני אכתוב בעיקר על הטקסט שוב דעתי לבד
    הטקסט של פעם היה מושתת בעיקר על מקורות כמו פסוקים וכו' השלב השני היה כבר יותר אימרות של גמרא שלב מאוחר יותר היה כבר שילוב של פסוקים וטקסט אישי באידיש ואני חושב שבהמשך תהיה כבר מוזיקה (כבר יש היום) שכול השיר יהיה מילים באידיש זה המוזיקה המוגדרת חסידית
    2020 המוזיקה כאמור מקורה רובה שוב לא להכליל היא סגנונות טכנו דאנס וכו' וזה די נכנס למוזיקה החסידית לגבי השירים אלו רובם שילוב של מילים משלהם וממקורות
    אני חושב שהמוזריה החסידית בעצם פיגרה אחרי המוזיקה הישראלית והמזרחית אני חושב שזה היה הבסיס לשינוי של המוזיקה החסידית
    לכן אני ינסה להסביר את התהליך של המוזיקה המזרחית
    בהתחלה כל מזרחי התבייש בעצם היותו מזרחי
    בשלב מאוחר יותר הגיע המוזיקה של חיים ישראל ובהתחלה לא קיבלו אותו כי זה נורא דומה למוזיקה ישראלית וזו היתה משהו חדש ואז היה ידעו שחדש אסור מן תורה ולכן התחילו קצת לחדש את הפיוטים מבית אבא חשוב זה היה מאוד סגור למוזיקה המזרחית
    שלב שני זה באמת שאפו לחיים וליניב שלא התייאשו והמשיכו לייצר את המוזיקה שלהם ואיזה שהוא מקום ראו שזו לא מוזיקה ישראלית והופה אפשר אפילו להנות ואפילו (תודו שאתם בהלם) להתחזק ולהתעודד מזה אז זה פרץ חזק מאוד לדעתי 6-5 שנים בצורה חזקה מאוד ומפה המוזיקה החסידית למדה וגם זה בהתחלה שנוספו המילים של הזמרים אבל באיזה שהוא שלב זה נהיה מקובל
    לסיכום: המוזיקה של פעם היתה מושתתת על פסוקים
    המוזיקה המזרחית פתחה צוהר למילים של על זמר וזמר
    ואז זה הגיע למוזיקה החסידית..
    נ.ב. רבו אם אתה מעודכן תגיד לי מי זה וד"ל
    יטללה מכבי בעצב
    גאולה בבקשה לעלות

    06/12/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    אוקי עברתי על הכול ואני אכתוב בעיקר על הטקסט שוב דעתי לבד
    הטקסט של פעם היה מושתת בעיקר על מקורות כמו פסוקים וכו' השלב השני היה כבר יותר אימרות של גמרא שלב מאוחר יותר היה כבר שילוב של פסוקים וטקסט אישי באידיש ואני חושב שבהמשך תהיה כבר מוזיקה (כבר יש היום) שכול השיר יהיה מילים באידיש זה המוזיקה המוגדרת חסידית
    2020 המוזיקה כאמור מקורה רובה שוב לא להכליל היא סגנונות טכנו דאנס וכו' וזה די נכנס למוזיקה החסידית לגבי השירים אלו רובם שילוב של מילים משלהם וממקורות
    אני חושב שהמוזריה החסידית בעצם פיגרה אחרי המוזיקה הישראלית והמזרחית אני חושב שזה היה הבסיס לשינוי של המוזיקה החסידית
    לכן אני ינסה להסביר את התהליך של המוזיקה המזרחית
    בהתחלה כל מזרחי התבייש בעצם היותו מזרחי
    בשלב מאוחר יותר הגיע המוזיקה של חיים ישראל ובהתחלה לא קיבלו אותו כי זה נורא דומה למוזיקה ישראלית וזו היתה משהו חדש ואז היה ידעו שחדש אסור מן תורה ולכן התחילו קצת לחדש את הפיוטים מבית אבא חשוב זה היה מאוד סגור למוזיקה המזרחית
    שלב שני זה באמת שאפו לחיים וליניב שלא התייאשו והמשיכו לייצר את המוזיקה שלהם ואיזה שהוא מקום ראו שזו לא מוזיקה ישראלית והופה אפשר אפילו להנות ואפילו (תודו שאתם בהלם) להתחזק ולהתעודד מזה אז זה פרץ חזק מאוד לדעתי 6-5 שנים בצורה חזקה מאוד ומפה המוזיקה החסידית למדה וגם זה בהתחלה שנוספו המילים של הזמרים אבל באיזה שהוא שלב זה נהיה מקובל
    לסיכום: המוזיקה של פעם היתה מושתתת על פסוקים
    המוזיקה המזרחית פתחה צוהר למילים של על זמר וזמר
    ואז זה הגיע למוזיקה החסידית..
    נ.ב. רבו אם אתה מעודכן תגיד לי מי זה וד"ל
    יטללה מכבי בעצב
    גאולה בבקשה לעלות

    06/12/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    אוקי עברתי על הכול ואני אכתוב בעיקר על הטקסט שוב דעתי לבד
    הטקסט של פעם היה מושתת בעיקר על מקורות כמו פסוקים וכו' השלב השני היה כבר יותר אימרות של גמרא שלב מאוחר יותר היה כבר שילוב של פסוקים וטקסט אישי באידיש ואני חושב שבהמשך תהיה כבר מוזיקה (כבר יש היום) שכול השיר יהיה מילים באידיש זה המוזיקה המוגדרת חסידית
    2020 המוזיקה כאמור מקורה רובה שוב לא להכליל היא סגנונות טכנו דאנס וכו' וזה די נכנס למוזיקה החסידית לגבי השירים אלו רובם שילוב של מילים משלהם וממקורות
    אני חושב שהמוזריה החסידית בעצם פיגרה אחרי המוזיקה הישראלית והמזרחית אני חושב שזה היה הבסיס לשינוי של המוזיקה החסידית
    לכן אני ינסה להסביר את התהליך של המוזיקה המזרחית
    בהתחלה כל מזרחי התבייש בעצם היותו מזרחי
    בשלב מאוחר יותר הגיע המוזיקה של חיים ישראל ובהתחלה לא קיבלו אותו כי זה נורא דומה למוזיקה ישראלית וזו היתה משהו חדש ואז היה ידעו שחדש אסור מן תורה ולכן התחילו קצת לחדש את הפיוטים מבית אבא חשוב זה היה מאוד סגור למוזיקה המזרחית
    שלב שני זה באמת שאפו לחיים וליניב שלא התייאשו והמשיכו לייצר את המוזיקה שלהם ואיזה שהוא מקום ראו שזו לא מוזיקה ישראלית והופה אפשר אפילו להנות ואפילו (תודו שאתם בהלם) להתחזק ולהתעודד מזה אז זה פרץ חזק מאוד לדעתי 6-5 שנים בצורה חזקה מאוד ומפה המוזיקה החסידית למדה וגם זה בהתחלה שנוספו המילים של הזמרים אבל באיזה שהוא שלב זה נהיה מקובל
    לסיכום: המוזיקה של פעם היתה מושתתת על פסוקים
    המוזיקה המזרחית פתחה צוהר למילים של על זמר וזמר
    ואז זה הגיע למוזיקה החסידית..
    נ.ב. רבו אם אתה מעודכן תגיד לי מי זה וד"ל
    יטללה מכבי בעצב
    גאולה בבקשה לעלות

    06/12/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    הי צ'ו לגבי הדיון השני ....
    אני חושבת שא3 היה הרבה יותר רמה ותוכן בשירים 3מרים היו יושבים כמה ימים או אפילו חודשים עד שמוציאים שיר לא ככה... כל חודש...וכ'ו...
    3מרים של היום שהיו א3 לא מוצאים את אותם השירם שלהם ואני יסביר ת'צמי..:
    3מרים שהיו מוציאים שירים א3 והיום הם גם מוציאים שירים תשימי לב שלא באותה רמה ותוכן...
    והיום הם מוציאים לך שירים לא ברמה הכי גבוה למה..?? כי את רואה הדור כבר לא מדבר אליו לפענח ת'מסר.... והדור דורש ת'רמה של היום ...את התוכן הרדוד וכמו שאת אומרת ישר לפה...כי הנה היו הרבה 3מרים (בהדגשה .! לא כולם) שכן היום הרמה שלהם לא דומה למה שהם היו א3... הכל ישתנה כולל תוכן רמה וכ'ו... כך אני חושבת התוכן של היום ישתנה....!!!
    3ו דעתי אשמח לשמוע עוד דעות....
    תודה רבה ..!!! בבייוושש נשמות..!!!!!+_()*&^%$#@!~
    נ.ב - לחדשים מי שלא הבין ה - +_()*&^%$#@!~ 3ה יענו החתימה שלי...חחה...חח..חחה....ססתתםם 3ה פשוט 3ורם לי כ3ה...+_()*&^%$#@!~
    יאללה בביייוושש...!!!!!!!!!

    06/12/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    הי צ'ו לגבי הדיון השני ....
    אני חושבת שא3 היה הרבה יותר רמה ותוכן בשירים 3מרים היו יושבים כמה ימים או אפילו חודשים עד שמוציאים שיר לא ככה... כל חודש...וכ'ו...
    3מרים של היום שהיו א3 לא מוצאים את אותם השירם שלהם ואני יסביר ת'צמי..:
    3מרים שהיו מוציאים שירים א3 והיום הם גם מוציאים שירים תשימי לב שלא באותה רמה ותוכן...
    והיום הם מוציאים לך שירים לא ברמה הכי גבוה למה..?? כי את רואה הדור כבר לא מדבר אליו לפענח ת'מסר.... והדור דורש ת'רמה של היום ...את התוכן הרדוד וכמו שאת אומרת ישר לפה...כי הנה היו הרבה 3מרים (בהדגשה .! לא כולם) שכן היום הרמה שלהם לא דומה למה שהם היו א3... הכל ישתנה כולל תוכן רמה וכ'ו... כך אני חושבת התוכן של היום ישתנה....!!!
    3ו דעתי אשמח לשמוע עוד דעות....
    תודה רבה ..!!! בבייוושש נשמות..!!!!!+_()*&^%$#@!~
    נ.ב - לחדשים מי שלא הבין ה - +_()*&^%$#@!~ 3ה יענו החתימה שלי...חחה...חח..חחה....ססתתםם 3ה פשוט 3ורם לי כ3ה...+_()*&^%$#@!~
    יאללה בביייוושש...!!!!!!!!!

    06/12/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    תיקון טעויות
    המוזיקה
    זה חשוב
    רמבו
    יאללה

    06/12/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    בענין הראשון אני חושב שמה שאותי באופן אישי הכי מחזק זה מוזיקה שאני מתחבר לטקסט
    או מוזיקה שאתה יכול לקחת מזה משהו ליומיום

    06/12/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    בענין הראשון אני חושב שמה שאותי באופן אישי הכי מחזק זה מוזיקה שאני מתחבר לטקסט
    או מוזיקה שאתה יכול לקחת מזה משהו ליומיום

    06/12/2020 שיראל

    חבר'ה יש לי שאלה:
    מעניין אותי מה דעתכם לגבי מוזיקה ערבית/טורקית... השפות האלו שיש להם איזה שהוא ניב ערבי...
    אני אישית שנאתי את זה, אבל שנה שנתיים האחרונות אני ממש אוהבת לשמוע מוזיקה כזאת...
    ומה איתכם?

    06/12/2020 שיראל

    חבר'ה יש לי שאלה:
    מעניין אותי מה דעתכם לגבי מוזיקה ערבית/טורקית... השפות האלו שיש להם איזה שהוא ניב ערבי...
    אני אישית שנאתי את זה, אבל שנה שנתיים האחרונות אני ממש אוהבת לשמוע מוזיקה כזאת...
    ומה איתכם?

    06/12/2020 שיראל

    חבר'ה יש לי שאלה:
    מעניין אותי מה דעתכם לגבי מוזיקה ערבית/טורקית... השפות האלו שיש להם איזה שהוא ניב ערבי...
    אני אישית שנאתי את זה, אבל שנה שנתיים האחרונות אני ממש אוהבת לשמוע מוזיקה כזאת...
    ומה איתכם?

    06/12/2020 שיראל

    חבר'ה יש לי שאלה:
    מעניין אותי מה דעתכם לגבי מוזיקה ערבית/טורקית... השפות האלו שיש להם איזה שהוא ניב ערבי...
    אני אישית שנאתי את זה, אבל שנה שנתיים האחרונות אני ממש אוהבת לשמוע מוזיקה כזאת...
    ומה איתכם?

    06/14/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    חחחח אני מתמוגגת מכל תגובה איזה כיף איתכם אנשים

    06/14/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    ועוד משהו.....
    נכון כל המבוגרים החכמים והמחנכים של היום שמעו פעם שירים אהמ אהמ?
    אולי פעם גם השירים האהמ היו יותר פסדר מהיום אבל אני חושבת עכשיו שאולי זה פשוט פרובלמה של הגיל ולא דוקא בדור המטופש של ימינו...
    (חחחח אני ממש מתפדחת בשם הדור, כמה ירדתי עליו.... מסכן :( )
    ואגב תם יודעים שגם פעם היה קאברים חרדיים לשירים?
    חחחח לא ידעתי עד היום אבל אבאשלי הביא לי כמה דוגמאות וזה ממש הצחיק אותי.... "אין חדש תחת השמש" :D אה?

    06/14/2020 שיראל

    היי חבר'ה... ממצב??? אני אחרי מוצ"ש בלי שינה בגלל הלימודים...
    כבר מוצ"ש שני ככה

    06/14/2020 שיראל

    צ'ו נשמה...
    מה שהתכוונתי לומר זה לא ששרולי ונתנאל חלילה גרמו לי לזה....
    נפלתי בעניין הזה, הרבה לפני...
    הפתח שפתחתי היה בשיר של זמר חילוני, מילים סבבה לגמרי, לא תגידי שירים בעיתיים...
    ומשם והלאה- הכל נפתח...
    התכוונתי בפתח קטן שפותחים לאו דווקא בקאברים וכדומה, אלא במוזיקה שהיא לא על טהרת הקודש... ;)
    חולה עלייך... תתחדשי על התווים שהוספת לשם שלך..

    06/14/2020 במבה

    מכביסטט..............
    מה ניש לאיפה נעלמת
    [העיקר שחחזרת]
    חחחחח
    שניםםםםםם......

    06/14/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היי חברים ממצבוש...?? איך הייתה שבת...?? א3 יאללה לדיונים....
    אני אגיב אחד אחד למען הסדר הטוב של כולנו..!!!
    רמבו - חחה...חח...חחהה... תאמין לי אני לא חולקת על אפ'חד... י תכל'ס כולם פה מדברים על אותו כיוון... יאללה תמשיך לתת בראש בבייווש..!!!!!!!!
    צ'ו - יש לך את 3ה ... את נשמעת בחורה חכמה .. יאללה תמשיכי מעניינת אותי....
    ואגב על הקטע של " על הגבול " - את ממש צודקת , תאמיני לי ש3ה ממש ניסיון של הדור ויותר מכך יכול להיות ( כנראה ) שאחד מאיתנו , בגיל ה3ה בעיקר , מנוסים ב3ה...תח3יקו ח3ק ... אני מכירה הרבה שלא הצליחו ונפלו מהגבול לכיון השני ( הלא טוב כמובן...) ומנסיון שלי תח3יקו ח3ק אל תתייאשו... בבייווששש ...!!!!!!!!!
    גאולה תאשרו...!!!!!!!!

    06/14/2020 מורוש

    חחחח וואי וואי תקשיבו חברים אני פתאום מגלה שאתם מאוד אינטלדנטים וחכמים אין עליכם בעולם צו צאנג מגיע לך שאפו ענק את פיתחת את היכולת הזאתי אצל כולם ובאמת כל הכבוד שיראל אני חושבת בול כמוך מוזיקה זה בנפש ובנשמה אי אפשר בלי מוזיקה ובגלל זה העומר אני מתפחלצתתתתתת ובאמת כמו ששיראל אמרה המוזיקה מאוד משפיעה על האדם אם הוא נמצא בדאון הוא יברח אל השירים ויתחבר לתוכן השיר
    ןשיראל לשאלתך האחרונה ערבית וטורקית עזבי עכשיו את הדת אני מאוד התחברתי בזמן האחרון למנגינות האלה זה מהמממםםם נכון?! חחחחחחח

    06/14/2020 מלכת היפיפיות$

    צו שמעי, בעבר לאנשים היה יותר מוזה לשבת ולשמוע שירים על הארץ התורה וכו, היום בקושי יש זמן לזה אז מוזה??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וחוץ מזה, פעם הכל כולל הכל, היה שונה ממה שהולך היום הבנתוש??????????????????????????????????????????????? אההה ודרך אגב זה מזה נכון זה סוג של גיל שהכל עושים על הקצה של הקצה

    06/14/2020 מלכת היפיפיות$

    שיראל ורמבו אתם היורשים של מכביסט????????????????????????????????????????????????????? אפרופו מכביסט לא ממש מסכימה עם מה שאמרת, אגב שיראל איזו תגובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    06/14/2020 מלכת היפיפיות$

    תאמת פעם ראשונה אני שומעת תשיר

    06/14/2020 במבה

    אהבתי אפרופו מכביסט
    פסטוכה אל תידאגגי
    אני מחזיקה את עצמי נשמה
    שיראלוש חיימוש לא מסכימה איתך
    למשל אני עם אני רואה משהו לא מתתאים
    אני ישר סוגרת
    !11
    ומה אתם אומרים [בקשר למה ששיראל אמרה]
    זה יכול וקורה גם לא רק בשירים
    ולי זה קורה בסרטים [עם אתם רוצים דוגמאות תגידו!]
    וגם החברה שבשכונה שלי מדברים ה ירחם על מה הם מדברים
    מחכה שתגיבו לי במבה גאולה תאשרו!

    06/14/2020 במבה

    מלכת היפיופות גמאני אפילו לא שמעתי את השיר אני עולה לשממוע חחחחח
    חברים לא יפה להפקיר אותי יאלה תגידו לאיפהה עוברים!

    06/15/2020 תאיר

    היי אנשים אני כעיקרון לא כותבת פה אבל לאחרונה זה נראה כיף להגיב
    ובלי עין הרע אתם נשמעים בוגרים
    וואלה אין לי מה להגיד בנושא כי אמרתם כבר את כל מה שאני חושבת
    מה שכן אני מתחברת לסיגנון מוזיקה הספרדית
    טוב אכלתי ת'ראש יחסית להתחלה חיחיחי...
    לילה טוב לכולם

    06/15/2020 במבה

    בוקר נפלא לכולם
    אנשימים יקרים שלי!

    06/15/2020 במבה

    צו איו חדש חוץ מהתאריך

    06/15/2020 במבה

    צו בקשר לשרולי ונתנאל אין מה לעשות
    זה מה שילדים ונערים בגיל שלנו מחפשים
    את כל מה שבחוץ והם הולכים לכיוון של שתי
    מגזרים אני קראתי שהם מנסים להיות כמו ישי
    ריבו אבל לפי דעתי הם לא יגיעו לשם
    זה הזמרים שאני אישית מתחברת
    ונסחפת אלהם
    אבל הם מנסים להכניס מילים
    שלנו [אפשר להגיד]והמוזיקה
    קצת רחוקה
    וההורים שלי לא מתלהבים
    כל כך שאני שומעת אותם
    כי אני יתמכרתי לזה פשוט
    ואני מכירה מפוצץ אנשים
    שהפסיקו ממזמן לשמוע
    אותם יאלה תגיבו !
    גאולה תאשרווווו!

    06/15/2020 במבה

    צו בקשר לשרולי ונתנאל אין מה לעשות
    זה מה שילדים ונערים בגיל שלנו מחפשים
    את כל מה שבחוץ והם הולכים לכיוון של שתי
    מגזרים אני קראתי שהם מנסים להיות כמו ישי
    ריבו אבל לפי דעתי הם לא יגיעו לשם
    זה הזמרים שאני אישית מתחברת
    ונסחפת אלהם
    אבל הם מנסים להכניס מילים
    שלנו [אפשר להגיד]והמוזיקה
    קצת רחוקה
    וההורים שלי לא מתלהבים
    כל כך שאני שומעת אותם
    כי אני יתמכרתי לזה פשוט
    ואני מכירה מפוצץ אנשים
    שהפסיקו ממזמן לשמוע
    אותם יאלה תגיבו !
    גאולה תאשרווווו!

    06/15/2020 במבה

    צו בקשר לשרולי ונתנאל אין מה לעשות
    זה מה שילדים ונערים בגיל שלנו מחפשים
    את כל מה שבחוץ והם הולכים לכיוון של שתי
    מגזרים אני קראתי שהם מנסים להיות כמו ישי
    ריבו אבל לפי דעתי הם לא יגיעו לשם
    זה הזמרים שאני אישית מתחברת
    ונסחפת אלהם
    אבל הם מנסים להכניס מילים
    שלנו [אפשר להגיד]והמוזיקה
    קצת רחוקה
    וההורים שלי לא מתלהבים
    כל כך שאני שומעת אותם
    כי אני יתמכרתי לזה פשוט
    ואני מכירה מפוצץ אנשים
    שהפסיקו ממזמן לשמוע
    אותם יאלה תגיבו !
    גאולה תאשרווווו!

    06/15/2020 אישה קטנה

    היי!
    אני חולקת עלייך צו אנלא חושבת שאם מתחילים לשמוע שירים חילונים מדרדרים וממשיכים עם שירים פרובלמתיים...
    לדעתי, זה ענין של משמעת עצמית, כל אחד אחראי לעצמו מה שהוא ישמע...
    לדוגמא: לעשות red line על שירים עם מילים פחות וואו...
    יאלוש, זו דעתי
    בייוש love you!

    06/15/2020 אישה קטנה

    היי!
    אני חולקת עלייך צו אנלא חושבת שאם מתחילים לשמוע שירים חילונים מדרדרים וממשיכים עם שירים פרובלמתיים...
    לדעתי, זה ענין של משמעת עצמית, כל אחד אחראי לעצמו מה שהוא ישמע...
    לדוגמא: לעשות red line על שירים עם מילים פחות וואו...
    יאלוש, זו דעתי
    בייוש love you!

    06/15/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היי חברימוש...!!!!!!
    מה קורה עם הדיונים פה....??
    למה לא כותבים...?? יאללה תעלו עוד נושא לדיון..
    אבל עכשיו שיביא הרבה דעות / מחלוקות וא3 ...אאוווההוווו.. ילך פה אקשן של'חיים...!!!!!
    יאללה מחכה לכם בבייוושש....!!!!!

    06/15/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    אגב חברימוש...!!!!!
    משהו פה דבר על יוונית...?? או כל שיר בשפה אחרת ...??
    משהו אולי מכיר את משה בכר...??
    יאללה בבבייייי

    06/15/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    מלכת ה... אני בחיים לא שמעתי אותו , תהי רגועה... חחה....חח... שמעתי אותו בטעות ברדיו כי ראינו את ה3מר ה3ה... חוץ מ3ה כלום....!!!!!!!!
    אוהו אני לא נורמלית... יש לי מחר מבחן -ע-נ-ק- ואני לא נגעתי עדיין בחצי מהחומר....
    יאללה בבייי אני עפה ללמוד נדבר בערב........בבבייושש...!!!!!!!

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    במבה - ממצב חיימוש...??
    למה אני לא ידאג....
    אגב איך אומרים...?? את חרדיה , חרדיה...?? רצינית.....??
    את לא חייבת לענות את מעניינת אותי...
    יאללה בבבי נשמה...!!!!

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    במבה , המשפט למה אני לא ידאג אמור להביע שאלה....
    והל' של הלמה מנוקדת ה שווא...טוב מקווה שהבנת'ותי...

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    אגב צ'ו אין עלייךך....!!!!!
    רואים שבחרת נושא טוב...
    תראי את שיתוף הפעולה של כולם/נו...
    ועוד יותר טוב שכנראה הוא גם מאוד מתאים...
    תראי איך כולם משתפים... מדברים...
    כנראה ש3ה מדבר אל / על כולנו....
    מושלמת....!!!!!! תודה רבה.....!!!!

    06/16/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    אתם חושבים שיש עוד מה לדון בנושא או שנפתח דיון חדש?
    אם כן מישהו רוצה לפתוח או שאני יביא נושא?
    היה כיף זה נותן טעם לעוד!
    אולי הפעם באמת נפתח נושא עם חילוקי דעות רציניים שיהיה אקשן...

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    צ'ו אני איתך...בכייףף...+_()*&^%$#@!~

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    ו... צ'ו אם פותחים דיון חדש א3 בואי נקבע על דף אחר...
    כי תשימי לב שכמות התגובות פה עולות וחבל ש3ה יתקע למשהו שאמצע הדיון ...
    ועוד יותר כשרוצים דיון עסיסי...יאללה בבייי

    06/16/2020 ~הדס~

    צ'ו לדעתי אפשר להחליף דיון,הדין הנוכחי טיפה לעוס כבר לא?
    פסטוכה-לא יודעת אם כדאי לפתוח דף חדש כי להחליף לדף אחר זה כבר דיון בפני עצמו....
    לוקח שנה עד שכולם מסכימים לעבור לאותו דף
    אז או שנהיה יותר ספונטנים או שנצטרך לסבול מדף איטי שיתקע כל הזמן....
    זאת דעתי תגיבו את דעתכם
    בייי

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    איפה ככווללםם...??? גאולה מאשרים עכשיו מהר..!!1
    יאללה בייווש...

    06/16/2020 במבה

    מה קורה אנשימים אני בעד דיון חדש למרות שזה היה אחלה

    06/16/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    מישהו רוצה להעלות נושא?
    או שאני יעלה שוב?

    06/16/2020 שיראל

    ממצב חבר'ה???

    06/16/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    יאללה צ'ו תעלי דיון חדש... שיגרום למלא תגובות וא3 3ה יהיה טוובב..!!!!
    לגבי לעבור דף... תעשו מה שבא לכם....
    בביי יומטוב..!!!!!!+_()*&^%$#@!~

    06/16/2020 במבה

    אנשימים ? גאולה?
    מישהו ער.

    06/17/2020 במבה

    מי זה משה בכר.?

    06/17/2020 במבה

    מי זה משה בכר.?

    06/17/2020 במבה

    לילה טוב אנשים שלי

    06/17/2020 אביטל

    ייאללה חברים דיון חדש.
    אז עוברים לעמוד של אבי דלבנטי סבבה?????

    06/17/2020 רמבו

    צ'ו צ'ווווווו!!!!!!!!!!!
    את התחלת עם הנושא של דיונים מוסיקליים,
    אז המתחיל במצווה אומרים לו גמור!!!!!!!!!!!!!
    סומכים עלייך שתתני פצצות של נושאים!!!!!!!!

    06/17/2020 במבה

    בוקר טוב!
    יאלה צו סומכים עלייך נשמה איך אומרים המתחיל במצווה יסימה או איך שלא אומרים את זה
    בוא נביא לצו את הכבוד שתבחר לאיפה עוברים
    יאלה מתי תתבגרו רק למי שלא נפתח שיגיד לא לעשות קונצים!
    הבנתוש [ ברבים] חחחח

    06/17/2020 במבה

    פסטוכה כנראה שלא אישרו אז אני כותבת
    חיים שלי אני דתיה חרדיה איך את בוחרת מה באלך מתי באלך
    נשמה כל אחד צריך לשמור עליו בגיל הזה איך אומרים גיל הטיפש עשרה
    וזה מה שאני עושה וכל אחד צריך לעשות
    תחשבי איזה כאב גדול זה להורים לא?
    אני מכירה את זה מכרוב וזה מכאיב לי גם אז איך את אומרת תחזיקו חזק
    וזה נכון
    עם יש לך עוד שאלות תשאלי בכיף
    אוהבת המווווןןןןן
    גאולה תאשרוווווו
    כושי נשמה חשבת שאני בן הית אמורה לראות לפי הכתב לא??

    06/17/2020 במבה

    פסטוכה כנראה שלא אישרו אז אני כותבת
    חיים שלי אני דתיה חרדיה איך את בוחרת מה באלך מתי באלך
    נשמה כל אחד צריך לשמור עליו בגיל הזה איך אומרים גיל הטיפש עשרה
    וזה מה שאני עושה וכל אחד צריך לעשות
    תחשבי איזה כאב גדול זה להורים לא?
    אני מכירה את זה מכרוב וזה מכאיב לי גם אז איך את אומרת תחזיקו חזק
    וזה נכון
    עם יש לך עוד שאלות תשאלי בכיף
    אוהבת המווווןןןןן
    גאולה תאשרוווווו
    כושי נשמה חשבת שאני בן הית אמורה לראות לפי הכתב לא??

    06/17/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    במבה אם היית מכירה אותו היית יודעת מי 3ה...
    צ'ו תעלי נושא נותנים לך ת'כבוד היה טוב הקודם...
    יאללה בביייי

    06/17/2020 אביטל

    אגב במבה,
    שאלת משהו על אנדרדוס לא???

    06/17/2020 במבה

    פשוט יש לו שם משפחה כמו שלי הבנתוש
    אבל אני יראה בגוגל

    06/17/2020 במבה

    לא מצאתי היה הרבה תוצאות נו תגידי זה מעניין אותי

    06/17/2020 במבה

    לא מצאתי היה הרבה תוצאות נו תגידי זה מעניין אותי

    06/17/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    לפקודתכם!
    אני צריכה לצאת עכשיו אז בערב אני יעלה דיון חדש ואני יכתוב פה איפה הוא
    אוהבת ב♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    06/17/2020 גמני חבדניקית גאה:)

    אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~ את בכוונה כותבת 3 במקום ז???

    06/17/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היא שאלה אותי כי שאלתי אם משהו מכיר אותו....
    הבנתוש....??

    06/17/2020 במבה

    אביטל נשמה שאלתי מי מכיר את זה כי זה עניין אותי הבנתוש!

    06/17/2020 במבה

    אביטל נשמה שאלתי מי מכיר את זה כי זה עניין אותי הבנתוש!

    06/17/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    חבדניקית - אין לי את האות ה3את הבנתוש..??
    בבבבבביייייייי

    06/17/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    יאללה צ'ו מחכה לדיון.... אגב תפתחי אותו בעמוד חדש ותודיעי לנו איפה הוא ...
    יאללה בביייווששש מחחככיים ללללךךךך....+_()*&^%$#@!~

    06/17/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    סליחה צו שאני חורג מסמכותי לוקח לך מעט
    אבל יש נושא שהוא מעניין אותי מה לדעתכם צריך להיות כישורי המשחק של אדם שמצלם קליפ עם בכלל לגבי השאלה ששאלת למעלה צו' פריד ובן דוד כתבו תמיד אבל הם לא היו מקובלים מספיק גם שאפי' כביכול המיינסטרים של המוזיקה החסידית עשו שיר לא אהבו ואני מזכיר שהיתה תקופה שכמעט החרימו אותם בגלל זה
    בנוגע למוזיקה בשפות זרות אני מת על מוזיקה ערבית מצרית טורקית וויונית ספרדית אנגלית קיצער הכול כי אני פחות מתייחס לטקסט יותר למוזיקה

    06/17/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היי צ'ו , נשמה כבר לילה ....?!?!
    יאללה תפתחי לנו דיון ווו....ו... לא פה...פתחי דף חדש....!!!!
    ביוש מחכה..!!!!+_()*&^%$##@!~

    06/18/2020 במבה

    בוקר טוווובבבב

    06/18/2020 במבה

    בוקר טוווובבבב

    06/18/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    אני עוד לא הספקתי לחשוב על נושא היה לי ימים עמוסים בקטע שבקושי נכנסתי לפה סורי....
    יאללה לנושא של מכביסט רק תכתוב יותר מפורט למה אתה מתכוון...
    ואגב אתה האבא של הדיונים מה אתה מברבר על סמכויות...

    06/18/2020 במבה

    צו צו צווווווווו
    הפגנה לא חשוב על מה
    אנחנו רוצים דיון במהרה
    חחחחחח
    איזה נוסטלגיה זה עם כל ההפגנות
    יאלה צן

    06/18/2020 במבה

    גאולה חייבת להגיד שההפצצתם אתמול עם האישורים!
    תמשיכו כך
    !!

    06/18/2020 תמרוש

    מה מצבבבב???

    06/18/2020 אביטל

    מה איתכם חברים??????
    אני עוד מעט נוסעת לירושלים שלי בלב!!!!!!,
    אז יש לכם עד 12 למצוא דיון טוב וכשאחזור אני יגיב בעז''ה. סבבה?????????
    ואוי ואבוי אם אני חוזרת ולא כתבתם כלום ....
    ומכביסט תנסח את הדיון יותר טוב כי לא ממש הבנתי אותו . תודה.
    באיייייייייי חברים!!!!!!!!!!!
    אחלה חמשוש שיהיה לכם.....!!!

    06/18/2020 אביטל

    וגאולה סיננתם לי הרבה לאחרונה... פליז לאשר!!!!!!!

    06/18/2020 במבה

    ממצב תמרוש לאיפה נעלמת?
    איפה אתם מאשרים בטיל
    וצו ומכביסט לא הבנתי את הנושא של הדיון יאלה תפרטו

    06/18/2020 במבה

    אביטל תהיני נשמה
    מחכה לך ב-12
    חחחחחחחחחח

    06/18/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    היי מכביסט...!!!! לא הבנתי על מה הדיון....
    יאללה מכביסט כולם מחכים שתסביר מה הכוונה...
    אגב חברים איפה שיראל...??
    יאללה בבייוושש....!!!!!!!!

    06/18/2020 גולייי(נערה אחת)

    חנקתםם אתם כ'כ חמוזות באמת יש פה בנות ברמה גבוהה
    חחח אין לי מושג איך הגעתי לפה אבל נראה שממש אחלה פה
    וצו יאלה תעלי משהו מעניין
    גאולהה תאשרוו תעשו לי קבלת פנים טובההה

    06/18/2020 גולייי(איזה אחת שאוהבת את ה')

    אאאהההה ועם מדברים על שירים יפים עומק אז גם לעקיבא תורג'מן יש שירים יפים
    ויש פה אחלה אנשים כמו שזה נראה
    גאולההה תאשרוווווו

    06/18/2020 במבה

    ברוכה הבאה גולייי!

    06/18/2020 במבה

    גולייי איך פסטוכה אומרת אנחנו הילדים המאומצים של גאולה
    חחחחח
    ברוכה הבאה לאימוץ
    מקווה שתסתדרי עם המיטות
    סתם צוחקת.
    פסטוכה מחכה שתגידי מי ה משה בכר

    06/18/2020 במבה

    אביטלללללל חזרת?
    אנשימים תכנסו לדף של אבי דלבנטי \הללויה ותקראו את התובת האחרונות
    טובבבבבבבבבב
    מקווה שלכם יהיהמה להגיד
    פסטוכה אנחנו לא אצל נמואל
    אבל לפי דעתי נישאר פה
    ורק את הדיון של צו ומכביסט נעביר לעמוד שהם יחליטו
    טוווווווב
    שיראלי לפנ עזיבה תגידי כולם מחכים לך

    06/18/2020 שיראל

    היי פסטוכה, אני פה...
    אני עסוקה בטירוף בזמן האחרון ככה שאין לי כמעט זמן להגיב פה...
    מקווה שבחופש העומס יירגע, ואני אוכל לחזור להפציץ..
    בנתיים, פסטוכה- אני סומכת עליך שתפציצי תגובות פה כמו שאת יודעת לעשות ;)

    06/18/2020 במבה

    פסטוכה בקשר שכולם מעירים לך על האות ז את יכולה להוריד מקלדת למחשב מה את אומרת.?

    06/19/2020 ♫צ'ו צ'אנג (ילדה אחת)♫

    מכביסט אמר שהוא מעלה נושא
    על השחקנים בקליפים
    מכביסט אפשר פירוט מה זה אומר :D

    06/19/2020 במבה

    בוקר טטטטטטווווווובבבבבבבב לכולםםםםםםם
    גאולה תאשרו בבקשה את כל התגובותתתתת
    של אתמול......
    שלי ושל כולללללם

    06/19/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    אוקי אני אסביר
    יש זמרים שמצלמים קליפ בשביל בדרך כלל לעזור לנו להבין משהו /לחיות משהו
    השאלה לדעתכם האם כישורי המשחק שלהם שברובם ירודים מוסיפה למטרה שבשלה צילמו את הקליפ שזה להסביר לנו משהו או שאתה לא מבין שום דבר מעבר בגלל המשחק המזעזע שלהם

    06/19/2020 מכביסט (צהוב)גאה

    אוקי אני אסביר
    יש זמרים שמצלמים קליפ בשביל בדרך כלל לעזור לנו להבין משהו /לחיות משהו
    השאלה לדעתכם האם כישורי המשחק שלהם שברובם ירודים מוסיפה למטרה שבשלה צילמו את הקליפ שזה להסביר לנו משהו או שאתה לא מבין שום דבר מעבר בגלל המשחק המזעזע שלהם

    06/19/2020 במבה

    מכביסט איזה כיף שחזרת!1
    לאיפה עוברים?
    אתה נשמע בחור חכם בטירוףףףףףףףףףףףףף!

    06/19/2020 יונה

    אה

    06/19/2020 יונה

    אני חושבת שבגלל כישורי המשחק,
    אם אתה אוהב שיר אל תראה את הקליפ שלו,
    כי ירד לך ממנו, ואם כבר ראית באסה לך כי לעולם לא תוכל לדעת מה זה בלי......

    06/19/2020 מלכת היפיפיות$

    מכביסט שמע:בדרך כלל אין קשר בין השחקנים ומה שהם עושים למילים של השיר וזה נראה סוג של סרט מוזר שהבמאי לא סגור על עצמו או משהו בסגנון

    06/19/2020 במבה

    מכביסט אני רוצה להגיב על הדיון לאיפה עוברים?....

    06/19/2020 במבה

    חבריםםםםםםם.
    .........................
    ...........
    איפה אתם?

    06/19/2020 במבה

    אבאלה
    שמעתם על האישה הזאות שפחדה ללכת ללדת בבית חולים בגללהמצב אז היאהזמינה מילדת לבית והתינוק נפטר
    נכון מזעזע ?

    06/19/2020 במבה

    שבת שלום לבנתיים

    06/19/2020 נעל אדומה

    מכביסט. בתגובות הראשונות כתבתה שהמזרחיים בהתחלה התביישו בהיותם מזרחים.
    אז לדעתי אתה טועה טעות חמורה. ספרדים מאז ומעולם היו גאים בהיותם ספרדים!
    וזה שיש כמה נחיתיים זה לא אומר...
    שאלתי את אבא שלי איך התחילה המוזיקה המזרחית בערך. והוא אמר שזה בא מזוהר ארגוב (יש סיכוי שאני טועה בשם) בהתחלה כל האשכנזים יצאו נגד. וטענו שזה מוזיקה תת רמה וכו' . בסוף זה התקבל איך שהוא. ואין אדם ישראלי שלא גדל על המוזיקה הזו.
    אז שתדע שאנחנו גאים בזה שאנחנו ספרדים. ותמיד ההינו!!!!

    06/20/2020 במבה

    ווואווווו
    שבוע טוב חבריה!
    גאולה לאשר בבקשהההההה

    06/20/2020 במבה

    שיראל נתגעגע עם ההפצצות הההההאאא

    06/20/2020 צופיה

    מכביסט עניתי לך בשיר של אבי דלבנטי
    ביי...

    06/21/2020 במבה

    עברנו לשרולי ונתנאלללללל

    06/21/2020 במבה

    יונההההה
    שניםםםםם

    06/21/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    הההייייי חחחבברייםם...!!!+_()*&^%$#@!~
    ממצב..? איך הולך...?
    במבה היית משועממת נוראות בימים האחרונים אה..?.נשמה אין לך מה לעשות...?

    06/21/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    אגב חברה למשהו מפריע ה 3 שלי...??
    אני סוג של התרגלתי ל3ה.... (: (:

    06/21/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    חברים אנחנו כאן או שעברנו...??
    אגב במבה אמרתי לך שהוא 3מר של כל מיני שפות אבל בוא שר טטייררווףף....!!!!
    סתם אני פשוט מכירה אותו מקרוב ואתם דברתם על שפות א3 3רם לי הבנתוש..??
    יאללה בביי נשמה..!!!

    06/21/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    שיראל מחכה לךךך...!!!!!!

    06/21/2020 מורוש

    ח הי חברים שלי מה קורה התגעגתי רגע שאני יבין עברתם לעמוד הזה בלי להגיד לי כאילו??????חחחחחחחחחחחחחחח סתם תעדכנו אותח מה קורה כי בקושי ישלי זמן להכנס לפה אוהבת המוןןןןןןןן ומכבייי איזה כיף שחזרת נשמהההההההההההההה יאלה מכבי ואני ישתדל לענות תשובה עלהדיון שלך מהר סורי פשוט אינלי ככ זמן אוהבת בארגזים ביי בינתים

    06/21/2020 ~הדס~

    היי חבריםםם
    מה קורה
    תגידו עוברים לדף אחר לדיון של מכביסט או לא?
    אשמח לתשובה
    בייי ולילה טובבב

    06/22/2020 עדי בר----

    היי אנשימים.░☃
    שנים אתכם ממש. פסטוכה, וואו איך חזרת ובגדול.♞
    איזה דיון מרתק פתחתם כאן.☄
    פשוט מקסים לקרוא את הדעות הנכונות של כולם, ושיתוף הפעולה המדהים הזה☮
    צ'ו, את מנהלת דיונים אלופה,♛ וגם כל העונים.
    ושיראל- אני גם די כמוך. עסוקה בחיים ובלימודים. ✔ככה שבקושי עולה.
    שיהיה לכולכם הצלחות וכיף כאן, תהנו.㋡
    ומגיע לכם✩✩✩✩✩
    ביי............ღღღ

    06/22/2020 גולייי(איזה אחת שאוהבת את ה')

    לכל האלה ששאלו לאן הדייונים עברו אז ראיתי בתגובות של שרולי ונתנאל על השיר אל תדון (שהפזמון שלו נכון)שתקראו את התגובות ביא סאלם ואז תעברו לאל תדון להגיב יאלהה ביי נפגשש

    06/22/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    ייוואאוו עדידוש.....!!!
    אי3ה ייששננהה...!!!!!!! יאללה בואי תמשיכי לכתוב...
    ביי שנמה.......

    06/22/2020 תמרוש

    נשמוותת שיהיה לכםם הצלללחחה ענקקייתת
    בכלללל הבגרויות והמבחנייםם למינהההם..... בייווושש אוהבבתתת

    06/22/2020 במבה

    תמרוש תודה
    זה פשוט השעה שהיתה פנויה הגידבוקר.....היבנתוש

    06/22/2020 אחת פסטוכה....+_()*&^%$#@!~

    תמרוש .. כפרה עליך אל תגיבי תגובה לתגובה...
    אנ'לא יודעת אח"כ איפה הגבת.... תגיבי ברגיל..
    שעה אני מחפשת...
    ביי חיימשלי.....!!!!

    06/22/2020 תמרוש

    גגוווללליי ברוכה הבאה את תהנייי פה נננששממהה....
    יאלללה תתחילי להפציייייץץץץ

    06/22/2020 תמרוש

    פסטוכה- ססבבוושש נשממה.... האמתתת שחשבתי על זה... עזרת לי להחליט מההרר...
    ביייי חייימשליי
    מתה עליייךךך!!! (גאולה פליז תאשרו) בייי אוהבת אותככם

    06/23/2020 שיראל

    היי חבר'ה.. ממצב?????????
    איזה באסה זה, בניתי על החופש הגדול, להשתחרר מהלימודים, לצאת , ליהנות, ופתאום- גל שני...

    06/23/2020 שיראל

    תמרוששש....
    רק עכשיו קראתי איפה שהוא את ההודעה שלך על האירוסין של אחותך- מזל טובבב!!!!!
    ❤❤❤❤❤❤

    06/23/2020 אחת שלא אכפת לה

    זה סוג של סטייל להגיד כל שנייה:
    כפרה, נשמה, חיימשלי, מתה עלייך.
    כאילו בואו חברים קחו פרופורציה אתם אפילו לא מכירים את האנשים שמדברים איתכם כאן....

    06/23/2020 מלכת היפיפיות$

    אחת שלא אכפת לה, זה דווקא נראה שמ-א-ד אכפת לך, ואם באמת לא אכפת לך, אז תני לנו להגיד מה שאנחנו רוצים, סבבוש מאמי??????????????????????????????????????????????

    06/23/2020 במבה

    אנילא מבינה אחת שלא......
    מה זה מכאיבלך שאנחנו מפרגנות
    אחת\ד לשני\ה
    אני אישית לא מדברת ככה רק בגאולה
    מה זה בעיה לפרגן אני יודעת שתתחרטי
    על זה
    וגם היחלטנו שאנחנו אחים ואחיות מאומצים
    וההורים [כאילו גאולה]
    אוהבים שמפרגנים זה עושה נחת ח1חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    היבנתושששש מקווה שהיפנמת
    במבה
    ניכנסתי לזה רציני עם הבמבה בסוף חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    06/24/2020 תמרוש

    שיראאללווש תודדה חיימשלליי
    ביוושש

    06/24/2020 תמרוש

    מלכת ה... ובמבווש הגבתם יפפההה אחיוות שלייי.... אהבתייי ביגג לייקקקק...
    צודקקוווותת.... ב-100000000000000000 אחווווזזזזזזזז

    06/24/2020 תמרוש

    ממווררווששש לאאא רואיים אותתךך נשמההה.....
    מחכים להפצצותתתת שלךךךך....

    06/24/2020 מלכת היפיפיות$

    במבה מה זה מכתב? בסוף לא צריך תבמבה

    06/24/2020 במבה

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חשבתי על זה .
    קצת מבדר............................................

    06/24/2020 רמבו

    אנשיייייייייייייםםם!!!!!!!!!!
    גאולה ממפציצים!!!!!!!!!!!

    06/25/2020 תמרוש

    במבווששש ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    אהבתי איך שהגבתתתתת (באמת מה מפריע לה)

    06/25/2020 ~הדס~

    הייי אנשיםםם
    מה קורה
    יש דיון חדש?
    עברתם דף בסוף?
    אני כבר לא עוקבת בימים האחרונים אז תעדכנו אותי;)
    יאללה שיהיה אחלה יום
    ביייי

    07/02/2020 אביטל

    טוב אני רק אשלים שיהיו 200 תגובות....

    07/02/2020 אביטל

    אז ככה הדס עברנו ממזמן לצועד קדימה ולאל תדון עד ששרולי ונתנאל ישחררו סינגל חדש....

    07/26/2020 ענאל

    הופהההההההההה אהבתי.... המורשת של גאולה נשמרה... דיונים ,שחנ"שים,ריבים קצת...חח סתםם גאה בכם... תמשיכו כךךךךךךךךךך אוהבת❤❤

    07/26/2020 ענאל

    ♥♥♥♥ נזכרתי איך עושים לבבבבבבבבבבבבבב♥♥♥♥♥♥♥

    השאר תגובה

    כתובת האימייל שלך לא תפורסם. * שדות מסומנים נדרשים

    אולי תאהב גם

    0
    1
    04/21/2024

    יוסי ראדאל מגיש בסינגל עם מסר חשוב: משיח נאו

    04/21/2024

    לכבוד חג הפסח - חג החירות והגאולה, הזמר החב"די הרב יוסי ראדאל - שליח חב"ד בס. דיאגו בקליפורניה, ארה"ב, משחרר סינגל סוחף הנקרא משיח נאו…

    0
    0
    04/20/2024

    סינגל ביכורים: מוטי איידנסון בסינגל געגועים מיוחד "שובה אלינו"

    04/20/2024

    הזמר והיוצר מוטי איידנסון משחרר בימים אלו את יצירת הביכורים שלו 'שובה אלינו' - לחן יצירתי ומרגש פרי עטו, המבטא את הגעגועים העזים של כל…

    0
    0
    04/15/2024

    הניגון שהולחן בטרמינל: הבעל מנגן ר' משה קרישבסקי מארח "פסח'ס סדר"

    04/15/2024

    לקראת חג הפסח, משה קרישבסקי, אחד הזמרים הפופולאריים והאהובים במגזר החסידי, משיק לחן חדש וסוחף למילים 'חסל סידור פסח', כשהוא מארח לשולחנו החגיגי את הזמר…

    0
    5
    04/13/2024

    מענדל ראטה עם להיט חדש: העם הזה

    04/13/2024

    בתקופה סוערת זו, מלחמות עם אויבי ישראל, ויכוחים פנימיים עזים בתוך החברה הישראלית, וסערת נושא גיוס החרדים לצה״ל המהווה פצע כואב בלב החברה הישראלית, מענדל…

    0
    1
    04/13/2024

    מוישי וולס בסינגל חדש לחג - "קל בנה"

    04/13/2024

    ימים ספורים לקראת חג הפסח, בוחר הזמר החסידי מוישי וולס לשחרר סינגל חדש וקצבי, "קל בנה" את "קל בנה" הלחין מוישי בעצמו, מתוך רצון לבטא…

    0
    0
    04/11/2024

    מנחם לוי מארח את אברהם פריד בדואט מקפיץ: "רצית השם"

    04/11/2024

    לכבוד י"א בניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש, הזמר החב"די מצרפת מנחם לוי שעובד בימים אלו על הפקת אלבום ניגוני חב"ד, שמח לארח את גדול…

    0
    2
    04/10/2024

    פנחס בן נאים מגיש: תזמורת מלודי - Unstoppable

    04/10/2024

    תזמורת מלודי בניצוחו של ישי אבן חיים בביצוע אינסטרומנטלי ובעיבוד וסאונד חדשני ללהיט העולמי "unstoppable" עיבוד והפקה מוזיקלית: ישי אבן חיים | גיטרות: ישראל בוזי…